Albert Einstein a avut dreptate acum 100 de ani! Descoperire istorică făcută de oamenii de ştiinţă: "Totul se va schimba acum!"

Sursa foto: Captură Youtube

În 1916, Albert Einstein vorbea, în celebra sa Teorie a Relativităţii Generale, despre existenţa undelor gravitaţionale, acele pulsații sau valuri ce se produc în textura continuului cvadridimensional spațiu-timp, iar acum, la 100 de ani, oamenii de ştiinţă au confirmat aceste date.

Oamenii de ştiinţă din Statele Unite ale Americii au anunţat joi "cea mai importantă descoperire din ultimul secol" şi anume undele gravitaţionale, despre a căror existenţă Albert Einstein a emis ipoteze în urmă cu o sută de ani, scrie BBC. Acestea au fost găsite după ce experiţii au detectat o astfel de undă gravitaţională studiind coliziunea dintre două găuri negre.

În urma acestei descoperiri, Stephen Hawking, unul dintre celebrii oameni de ştiinţă ai planetei, şi-a exprimat entuziasmul: "Undele gravitaţionale oferă o nouă abordare în ce priveşte cunoaşterea universului. Capacitatea detectării acestor unde va determina revoluţionarea astronomiei şi vom putea cerceta întreaga istorie a universului", a declarat Stephen Kawking, notează Agerpres.

"Descoperirea undelor gravitaţionale este, fără îndoială, un motiv de bucurie pentru cercetători; ar putea câştiga Premiul Nobel", a declarat fizicianul Bruce Allen, conform Mediafax.

În anul 1916, Albert Einstein propunea, pentru prima dată, existenţa undelor gravitaţionale. Conform teoriei emise la acel moment de marele fizician, aceste unde s-ar afla în strânsă legătură cu o altă supoziţie enunţată de el, Teoria Relativităţii.

Citeşte şi:

Descoperire uluitoare pe Marte! Cercetătorii au rămas uimiţi

VIDEO/ Cercetătorii NASA au făcut o descoperire uluitoare! Indicii ale extratereştrilor au fost descoperite pe Lună!

T.F.S

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
TOATE STIRILE NOASTRE CONTINUA PE FACEBOOK

Alătură-te celor 300.000 de fani spynews.ro!

A1.ro