Vine sfârşitul lumii? Specialiştii de la NASA au anunţat că un asteroid se apropie periculos de mult de Pământ © Hepta

Specialiştii de la NASA au confirmat faptul că un asteroid de dimensiuni mari şi potenţial periculos se îndreaptă către orbita Pământului.

Conform  Agenţiei Spaţiale Europeane, asteroidul, descoperit în anul 2012 şi denumit 2012 TC4, este de două ori mai mare şi poate produce mai multe victime decât asteroidul care a explodat la Celeabinsk, în anul 2013. Incidentu petrecut în Rusia a dus la spitalizarea a 1200 de persoane.

Dacă uriaşul asteroid va intra în contact cu Pământul efetele ar putea fi devastatoare. Mai mulţi oameni de ştiinţă au comparat un posvbil impact cu sfârşitul lumii. Pe de altă parte, unul dintre experţii de la Agenţia Spaţială Europenă spune că există o şansă la un milion ca asteroidul gigant să loveasca Pământul.

Asteroidul nu a putut fi observat timp de cinci ani. Observatorului European Austral l-a reperat în urmă cu ceva timp. Cu ajutorul unui telescop special, VLT - Very large telescope- specialiştii au putut ţine sub observaţie evoluţia obiectului în spaţiu.

Apropierea acestui asteroid va oferi oamenilor de știință oportunitatea de a-i putea studia compoziția și de a afla dacă se află în rotație.

Dacă ți-a plăcut articolul, te așteptăm și pe pagina oficială de Facebook. Te aşteptăm şi pe pagina de Instagram.

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
TOATE STIRILE NOASTRE CONTINUA PE FACEBOOK

Alătură-te celor 300.000 de fani spynews.ro!

A1.ro