Simona Gherghe îşi menţine poziţia de lider pe piaţa audieţelor. În luna februarie, „Acces Direct” a îngenuncheat concurenţa şi a fost lider pe toate targeturile.
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, „Acces direct”, a fost pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 100%, cât și la nivelul întregii țări, unde a avut un leadership de 95%, dar și la nivelul publicului comercial din mediul urban.
Astfel, pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a obținut, în medie, un rating de 8,2 puncte și o cotă de piață de 20,6 procente, ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 5,8 puncte de rating și 14,6% cotă de piață.
„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 9,5 puncte de rating și 22,2 cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape 1.800.000 de români. ProTv, următorul clasat, a avut 7,7 puncte de rating și 17,9 procente din cota de piață.
Emisiunea a fost lider de audiență și pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând un rating mediu de 6,6 puncte și o cotă de piață de 21,8 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 5,8 puncte de rating și 19,4% cotă de piață.
„Te cunosc de undeva”, , lider de audiență pe all urban și național, în luna februarie.