E oficial! Gherghe şi Capatos sunt cei mai buni oameni de televiziune!
Publicat pe 04.12.2014 la 13:49 Actualizat pe 04.12.2014 la 13:58
În luna noiembrie, emisiunile „Acces direct” și „Un show păcătos” au "spart" orice rating şi au fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.
În luna noiembrie, emisiunile „Acces direct” și „Un show păcătos” au "spart" orice rating şi au fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.
„Acces direct”, lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, „Acces direct”, a fost pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 81%, și la nivelul întregii țări.
Astfel, „Acces direct” a înregistrat, pe publicul comercial, o medie de 6,2 puncte de rating și 21,5% cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 5,9 puncte de rating și 20,5 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a obținut, în medie, un rating de 7,8 puncte și o cotă de piață de 20,2 procente. ProTv, clasat și de această dată pe locul al II-lea, a înregistrat 6,4 puncte de rating și 16,4% cotă de piață.
„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 8,5 puncte de rating și 20,8% cotă de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 7,9 puncte de rating și 19,3 procente din cota de piață.
„Un show păcătos”, cel mai urmărit late night show
Show-ul prezentat de Dan Capatos a fost cel mai urmărit program din luna noiembrie pe slotul lui de difuzare, fie că este vorba despre publicul comercial, de cel urban, sau de cel de la nivelul întregii țări. „Un show păcătos” a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani a înregistrat un leadership de 81%.
Pe întreaga lună noiembrie, „Un show păcătos”, a obținut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, 3,3 puncte de rating și 15,3% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut 2,8 puncte de rating și 12,9 procente din cota de piață.
În mediul urban, Dan Capatos a condus audiențele cu 2,7 puncte de rating și 11,9% cotă de piață, urmat de Antena 3, cu 2,6 puncte de rating și 11,7% cotă de piață. ProTv, clasat abia pe locul al III-lea, a obținut 2 puncte de rating și 8,7% cotă de piață.
La nivelul întregii țări, „Un show păcătos” a înregistrat 2,3 puncte de rating și 11,7 procente din cota de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 2 puncte de rating și 10,4% cotă de piață.