Oana Roman, critică la adresa lui Alexandru Arşinel: "A creat controversă. Dacă tăcea, era mult mai bine!"

+2 click pentru

Oana Roman © Captura Video

Alexandru Arşinel i-a luat apărarea medicului Mihai Lucan, calificând drept "ceva oribil" acuzaţiile care i se aduc doctorului. Oana Roman a comentat intervenţia marelui actor, declarând că acesta a greşit.

Oana Roman a făcut o mărturisire neaşteptată la adresa lui Alexandru Arşinel şi a afirmat că, deşi îl respectă foarte mult pe marele actor, consideră că nu era necesar ca dânsul să se implice în acest caz.

„ Maestrul Arşinel iese în faţă cu o declaraţie prin care îi ia apărarea doctorului Lucan, spunând că el nu crede că acest doctor poate fi acuzat de malpraxis, pentru că e o somitate. Acum, eu îl respect foarte mult pe maestrul Arşinel, este un titan al teatrului de comedie din România, fără îndoială. Şi, tocmai pentru că îl cunosc şi îl respect, chiar dacă are dreptate, a făcut o greşeală de PR, dacă vreţi, de comunicare extrem de mare. Pentru că, având în vedere că a existat o controversă legată de transplantul dânsului, nu era cazul să se implice în niciun fel. Eu cred că justiţia îşi va spune cuvântul până la urmă şi va exista o decizie în ceea ce priveşte cazul doctorului Lucan. Dar decizia lui Arşinel de a-i lua apărarea, pentru că îi datorează viaţa, a creat şi mai mare controversă. A permis celui care l-a denunţat să iasă cu o declaraţie extraordinar de virulentă la adresa maestrului Arşinel, acuzându-l că ia apărarea unui criminal, cum spune el. Sau a unui om care a făcut lucruri foarte rele. Şi eu cred că dacă domnul Arşinel tăcea, era mult mai bine." a declarat vedeta în cadrul emisiunii "Oana punct Roman".

Dacă ți-a plăcut articolul, te așteptăm și pe pagina de Facebook. Avem și Instagram. Ne poți da follow aici

C.L.

URMATOAREA