"Te cunosc de undeva!" a umilit concurenţa! A fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public
Publicat pe 19.10.2014 la 10:09 Actualizat pe 19.10.2014 la 10:24
"Te cunosc de undeva!" a fost sâmbătă seara lider incontestabil de audienţă, pe toate segmentele de public. Emisiunea a fost lider de audienţă, nu doar la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.
"Te cunosc de undeva!" a fost sâmbătă seara lider incontestabil de audienţă, pe toate segmentele de public. Emisiunea a fost lider de audienţă, nu doar la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.
Show-ul transformarilor a adunat în faţa micilor ecrane 2.066.000 de telespectatori la nivelul publicului naţional, în minutul de maximă audienţă, 22:18, iar pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a obţinut în minutul de maximă audienţă de la 22:19 - 13,5 puncte de rating şi 28,7% cotă de piaţă, aproape de trei ori mai mult faţă de Pro TV care înregistra doar 5,1 puncte de rating şi 10,7% cotă de piaţă.
Emisiunea a fost lider de audienţă şi la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, telespectatorii alegând să urmărească transformarile spectaculoase realizate şi de această dată de campionii transformărilor: Maria Buză, Rona Hartner, Pepe, Lora, Anda Adam, Florin Ristei, Jorge şi CRBL.
Aşadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obţinut pe perioada difuzării emisiunii (20:30 – 23:53) o audienţă medie de 9,6 puncte de rating şi 21.8% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV înregistra doar 6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,6%. Clasamentul se pastrează şi la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, unde Antena 1 a obţinut o audienţă medie 8,2 puncte de rating şi 20,9% cotă de piaţă, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 7,9 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă. De asemenea, la nivelul publicului din toată ţara, Antena 1 rămâne lider cu o audienţă medie de 8,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,5%, în timp ce PRO TV obţine doar 5,9 puncte de rating şi 13,3% cotă de piaţă.
În gala de sâmbătă a show-ului transformărilor, ambițioasa Lora l-a imitat pe Bruno Mars, Florin Ristei, dat bine în prealabil cu autobronzant, s-a transformat în Corina, iar cameleonicul Jorge a fost Faydee. Rona Hartner s-a îmbrăcat în costum popular și a cântat moldovenește precum Margareta Clipa, Anda Adam a intrat pentru o seară în pielea lui Khaled, iar CRBL a făcut o demonstrație de rap și a încins atmosfera cu un dans provocator, pe post de Jason Derulo. Nu în ultimul rând, Maria Buză și-a pus pălăria albă și sacoul cu paiete roșii și s-a transformat în Nelu Vlad, fondatorul și compozitorul formației Azur, și a interpretat celebra piesă “Cenușăreasa”. Invitatul special al serii a fost Mirela Boureanu Vaida, prezentatoarea show-ului “Mireasă pentru fiul meu”, care a imitat-o pe Cher, cu piesa “If I Could Turn Back Time”.
A.C.C.
Citeşte şi: