Simona Halep, criticată dur: "S-a vândut"
Publicat pe 26.11.2014 la 08:56 Actualizat pe 26.11.2014 la 09:40
Simona Halep este o sportivă adulată de toţi românii, însă se pare că spiritul ei managerial nu este tocmai unul de top, fapt care-i atrage critici din partea specialiştilor. Reprezentanţi de seamă din domeniul advertisingului o "ceartă" pe tenismenă pentru că şi-a vândut imaginea pe bani mult prea puţini.
Simona Halep este o sportivă adulată de toţi românii, însă se pare că spiritul ei managerial nu este tocmai unul de top, fapt care-i atrage critici din partea specialiştilor. Reprezentanţi de seamă din domeniul advertisingului o "ceartă" pe tenismenă pentru că şi-a vândut imaginea pe bani mult prea puţini.
Unii consideră că prin semnarea contracului cu o respectată companie de telefonie mobilă Simona Halep şi-a mai îngrăşat conturile cu o jumătate de milion de euro. Alţii o critică şi spun că s-a vândut prost, având în vedere că este o vedetă internaţională şi că ar fi putut încasa mult mai mulţi bani din contractele de publicitate.
"Simona Halep s-a vândut pe foarte puţini bani până acum şi mă refer la asocierea imaginii sale cu un respectat magazin de bricolaj având în vedere că ea este acum un brand internaţional. Închipuiţi-vă că o vedeţi pe Sharapova făcând reclamă la un brand de care nu ştie nimeni, pentru că acel magazin de bricolaj este un brand puternic, dar doar pe piaţa din România. Măcar să fi fost unul zonal… Na Li, după ce a câştigat Roland Garros, a încheiat un contract de şapte milioane de dolari în China. O să spuneţi că acolo e China şi sunt alţi bani. Da, dar nicidecum un brand ca Simona nu se poate vinde 500.000 de euro. Ar fi putut cere undeva la două milioane de euro. Nu ştiu cine o sfătuieşte, dar este sfătuită prost. Dovadă este şi reclama la compania de telefonie mobilă, unde apare alături de un membru al familiei sale. N-ar fi exclus ca, de fapt, să fie o dorinţă a mamei sale să apară la televizor. Când a jucat finala de la Wimbledon, a sosit în ţară şi la conferinţa de presă a vorbit doar taică-său. S-ar putea să fi fost împinsă de familie să facă reclama asta de la Vodafone", a spus, pentru "ring", o altă sursă din domeniu", a declarat, pentru ziarulring.ro, sub protecţia anonimatului, un cunoscut specialist advertising.
Citeşte şi:
A.E.D.