"Acces direct", cea mai vizionată emisiune din 2016
Publicat pe 12.02.2016 la 14:41 Actualizat pe 12.02.2016 la 15:01
Ediția din 11 februarie a emisiunii „Acces direct” s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din toate categoriile de public, fiind și cea mai vizionată emisiune din 2016.
Ediția din 11 februarie a emisiunii „Acces direct” s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din toate categoriile de public, fiind și cea mai vizionată emisiune din 2016. „Un show păcătos” a fost preferata telespectatorilor din toate categoriile de public, iar Antena 1 a fost lider de audiență la nivell întregii zile pe toate targeturile.
Ediția „Acces direct” difuzată între 16.57-18.58 a fost ieri, 11 februarie, lider de audiență pe toate targeturile, fiind și emisiunea cu cea mai mare audiență înregistrată în 2016.
Astfel, la nivelul întregului public din România, Acces direct a fost lider de audiență cu o medie de 11,8 puncte de rating și o cotă de piață de 27,9%, în timp ce ProTv a înregistrat o audiență medie de 7 puncte de rating și 16,5% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la 18.40, Acces direct a fost urmărită de 2.942.000 de români.
La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe poziția fruntașă cu o medie de 10 puncte de rating și 25,1% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a situat pe locul al doilea aproape jumătate din audienta înregistrată de Antena 1, 5,6 puncte de rating și 14% cotă de piață.
Acces direct rămâne lider incontestabil de audiență și la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o medie de 7,9 puncte de rating și 27% cotă de piață, în timp ce audiența Pro Tv a fost la jumătatea celei înregistrate de Antena 1, și anume, 3,9 puncte de rating și 13,4% cotă de piață.
T.S
Citește și:
VIDEO / Dezvăluire neaşteptată la "Acces Direct": "E însărcinată!"
Look nou pentru Simona Gherghe! Aşa nu ai mai văzut-o niciodată la TV!