Antena 1 şi "Acces Direct", lideri de piaţă în Day Time, în luna iunie
Publicat pe 03.07.2014 la 14:41 Actualizat pe 03.07.2014 la 14:45
Emisiuni interesante, subiecte captivante, invitaţi de renume şi prezentatori desăvârşiţi; acestea sunt ingredientele succesului. Antena 1 a ocupat prima poziţie în topul preferinţelor publicului, în luna iunie.
Emisiuni interesante, subiecte captivante, invitaţi de renume şi prezentatori desăvârşiţi; acestea sunt ingredientele succesului. Antena 1 a ocupat prima poziţie în topul preferinţelor publicului, în luna iunie.
Şi în luna iunie, Antena 1 îşi consolidează poziţia de lider absolut de audienţă în Day time şi Access, postul din Băneasa impunându-se pe prima poziţie în topul televiziunilor, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban. Astfel, în Day Time ( 10:00 – 16:00), Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 2.1% şi 13.6% cotă de piaţă în rândul publicului comercial, la nivelul lunii iunie, poziţia secundă fiind ocupată de principalul competitor, Pro Tv, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi target înregistra doar 1.7% rating şi 11.3% cotă de piaţă.
Şi la nivel urban, în luna iunie, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, în Day Time, poziţia secundă fiind ocupată de canalul de ştiri Antena 3. Pro Tv a ocupat cea de-a treia poziţie în topul televiziunilor în Day Time, la nivel all urban.
Simona Gherghe a reuşit să cucerească şi în această lună inimile românilor, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. "Acces Direct" s-a detaşat net de concurenţii direcţi, având un rating uluitor. Dezbaterile pe marginea subiectelor interesante i-au ţintuit pe telespectatori în faţa televizoarelor, iar invitaţii din platou au creat o atmosferă incendiară. Drept urmare, în luna iunie, "Acces Direct" s-a detaşat vizibil în audienţe de posturile concurente.
Publicul a fost şi este în continuare fascinat de lucrurile care se petrec în casa "Mireasă pentru fiul meu". Telespectatorii urmăresc poveştile îndrăgostiţilor cu sufletul la gură şi aşteaptă să vadă care dintre aceste relaţii se vor materializa în căsătorii.
De peste 20 de ani, milioane de români află cele mai importante evenimente urmărind ştirile marca Observator. Cel mai puternic brand de ştiri din România este “mereu aproape” de români prin campaniile sale şi reprezintă un important punct de referinţă pentru telespectatori, iar luna iunie nu a făcut excepţie, Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât la nivel comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban.
D.C.
Citeşte şi:
S-au schimbat radical! Doi foşti concurenţi de la "Mireasă pentru fiul meu 2" sunt de NERECUNOSCUT