Homepage » Actualitate » Bei cafea zilnic? Trebuie neapărat să citeşti asta!

Bei cafea zilnic? Trebuie neapărat să citeşti asta!

Publicat pe 25.04.2014 la 17:48 Actualizat pe 25.04.2014 la 17:49

Un studiu recent a aratat ca riscul aparitiei diabetului de tip II scade cu 11 procente in cazul persoanelor care beau in fiecare zi o ceasca si jumatate de cafea.

O cercetare recenta, realizata la Universitatea Harvard, a aratat ca riscul aparitiei diabetului de tip II scade cu 11 procente in cazul persoanelor care beau o ceasca si jumatate de cafea, zilnic.

Doctorii Frank Hu si Shilpa Bhupathiraju, de la Departamentul de nutritie al Scolii de sanatate publica de la Harvard, au analizat legatura dintre consumul de cafea si riscul de aparitie al diabetului.

Ei au folosit informatii colectate timp de 20 de ani, de la americani cu varstele cuprinse intre 25 si 75 de ani, despre dieta, stil de viata si probleme medicale, scrie Daily Mail.

Subiectii care obisnuiau sa consume mai putin de o ceasca de cafea pe zi erau cu 17% mai expusi riscului de aparitie a diabetului. Cei care consumau peste trei cesti de cafea aveau cel mai scazut risc de diabet, cu 30% mai mic de cat al celor care consumau doar o ceasca, zilnic.

Studiul a inregistrat un risc mai scazut de diabet si in cazul bautorilor de cafea fara cofeina dar, in cazul acestora, scaderea sau cresterea consumului nu modifica riscul de aparitie al diabetului.

Un alt studiu, privind efectele dietei si ale stilului de viata asupra sanatatii, realizat in Uniunea Europeana, in 2013, a aratat ca un consum moderat de cafea reduce riscul aparitiei diabetului cu 30 de procente

- See more at: https://www.obiectiv.info/cate-cesti-de-cafea-trebuie-sa-bei-zilnic-pentru-a-reduce-riscul-aparitiei-diabetului_39941.html#sthash.GdQY9gIj.dpuf

O cercetare recenta, realizata la Universitatea Harvard, a aratat ca riscul aparitiei diabetului de tip II scade cu 11 procente in cazul persoanelor care beau o ceasca si jumatate de cafea, zilnic.

Doctorii Frank Hu si Shilpa Bhupathiraju, de la Departamentul de nutritie al Scolii de sanatate publica de la Harvard, au analizat legatura dintre consumul de cafea si riscul de aparitie al diabetului.

Ei au folosit informatii colectate timp de 20 de ani, de la americani cu varstele cuprinse intre 25 si 75 de ani, despre dieta, stil de viata si probleme medicale, scrie Daily Mail.

Subiectii care obisnuiau sa consume mai putin de o ceasca de cafea pe zi erau cu 17% mai expusi riscului de aparitie a diabetului. Cei care consumau peste trei cesti de cafea aveau cel mai scazut risc de diabet, cu 30% mai mic de cat al celor care consumau doar o ceasca, zilnic.

Studiul a inregistrat un risc mai scazut de diabet si in cazul bautorilor de cafea fara cofeina dar, in cazul acestora, scaderea sau cresterea consumului nu modifica riscul de aparitie al diabetului.

Un alt studiu, privind efectele dietei si ale stilului de viata asupra sanatatii, realizat in Uniunea Europeana, in 2013, a aratat ca un consum moderat de cafea reduce riscul aparitiei diabetului cu 30 de procente

- See more at: https://www.obiectiv.info/cate-cesti-de-cafea-trebuie-sa-bei-zilnic-pentru-a-reduce-riscul-aparitiei-diabetului_39941.html#sthash.GdQY9gIj.dpuf

Doctorii Frank Hu si Shilpa Bhupathiraju, de la Departamentul de nutritie al Scolii de sanatate publica de la Harvard, au analizat legatura dintre consumul de cafea si riscul de aparitie al diabetului.

Ei au folosit informatii colectate timp de 20 de ani, de la americani cu varstele cuprinse intre 25 si 75 de ani, despre dieta, stil de viata si probleme medicale, scrie Daily Mail.

Subiectii care obisnuiau sa consume mai putin de o ceasca de cafea pe zi erau cu 17% mai expusi riscului de aparitie a diabetului. Cei care consumau peste trei cesti de cafea aveau cel mai scazut risc de diabet, cu 30% mai mic de cat al celor care consumau doar o ceasca, zilnic.

- See more at: https://www.obiectiv.info/cate-cesti-de-cafea-trebuie-sa-bei-zilnic-pentru-a-reduce-riscul-aparitiei-diabetului_39941.html#sthash.GdQY9gIj.dpuf

Un studiu recent a aratat ca riscul aparitiei diabetului de tip II scade cu 11 procente in cazul persoanelor care beau in fiecare zi o ceasca si jumatate de cafea.

O echipă de cercetători de la Harvard a analizat legatura dintre consumul de cafea si riscul de aparitie al diabetului. Ei au folosit informatii colectate timp de 20 de ani, de la americani cu varstele cuprinse intre 25 si 75 de ani, despre dieta, stil de viata si probleme medicale, scrie Daily Mail. Subiectii care obisnuiau sa consume mai putin de o ceasca de cafea pe zi erau cu 17% mai expusi riscului de aparitie a diabetului. Cei care consumau peste trei cesti de cafea aveau cel mai scazut risc de diabet, cu 30% mai mic de cat al celor care consumau doar o ceasca, zilnic.

C.C.

În articolul
Bei cafea zilnic? Trebuie neapărat să citeşti asta!
:
Google News SpyNews.roPuteți urmări știrile SpyNews.ro și pe Google News
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
Știri
Ramona Olaru, apariție incendiară! Asistenta de la Neatza și-a etalat silueta în toată splendoarea | FOTO
Showbiz intern • la 14:37
Ramona Olaru, apariție incendiară! Asistenta de la Neatza și-a etalat silueta în toată splendoarea | FOTO
  • Cât de sexy e Ramona Olaru
  • Cum arată vedeta dimineața
Accident cumplit în Ungaria! 12 persoane au murit, iar 47 au fost rănite
Stiri internationale • la 14:03
Accident cumplit în Ungaria! 12 persoane au murit, iar 47 au fost rănite
  • Accident rutier în Ungaria
  • 12 oameni au murit
O tânără din Oradea și-a injectat buzele și a ajuns de urgență la spital! Medicul trage un semnal de alarmă
Stiri interne • la 13:34
O tânără din Oradea și-a injectat buzele și a ajuns de urgență la spital! Medicul trage un semnal de alarmă
  • Tânără, de urgență la spital
  • Fata își injectaze buzele
O româncă s-a mutat în Danemarca acum 10 ani. Explică de ce a fost cea mai bună decizie din viața ei
Actualitate • la 13:04
O româncă s-a mutat în Danemarca acum 10 ani. Explică de ce a fost cea mai bună decizie din viața ei
  • Cum s-a schimbat viața unei românce după ce s-a mutat
  • De ce a fost cea mai bună decizie din viața ei
VEZI MAI MULT
Recomandări
Primele imagini cu drona prăbuşită în Tulcea, la 5 km de graniţa cu Ucraina. Nu a fost detectată de radare
recomandare pe observatornews.ro
Primele imagini cu drona prăbuşită în Tulcea, la 5 km de graniţa cu Ucraina. Nu a fost detectată de radare
Primele imagini cu drona prăbuşită în Tulcea, la 5 km de graniţa cu Ucraina. Nu a fost detectată de radare
recomandare pe observatornews.ro
Primele imagini cu drona prăbuşită în Tulcea, la 5 km de graniţa cu Ucraina. Nu a fost detectată de radare
Primele imagini cu drona prăbuşită în Tulcea, la 5 km de graniţa cu Ucraina. Nu a fost detectată de radare
recomandare pe observatornews.ro
Primele imagini cu drona prăbuşită în Tulcea, la 5 km de graniţa cu Ucraina. Nu a fost detectată de radare
„Dă-o naibii de treabă!” David Popovici, savuros după semifinala de la 200m liber: „Am uitat”
recomandare pe as.ro
„Dă-o naibii de treabă!” David Popovici, savuros după semifinala de la 200m liber: „Am uitat”
Cum va arăta casa de 1 milion de euro a magicianului Robert Tudor de pe malul lacului din București! Are 4 niveluri cu tot cu subsol, lift de sticlă și saună / GALERIE FOTO
Romania TV
Cum va arăta casa de 1 milion de euro a magicianului Robert Tudor de pe malul lacului din București! Are 4 niveluri cu tot cu subsol, lift de sticlă și saună / GALERIE FOTO
Telenovela ANNA se complică! AVEM detalii BOMBĂ despre pensionarul SRI și amanta ucraineancă. Pe fir a intrat SOȚIA
Romania TV
Telenovela ANNA se complică! AVEM detalii BOMBĂ despre pensionarul SRI și amanta ucraineancă. Pe fir a intrat SOȚIA
Copacii ard din interior în Parcul Natural Lunca Mureșului. Se caută explicații pentru fenomenul misterios, ce a stârnit teorii bizare
recomandare pe antena3.ro
Copacii ard din interior în Parcul Natural Lunca Mureșului. Se caută explicații pentru fenomenul misterios, ce a stârnit teorii bizare
S-a aflat de ce s-a spart geamul avionului Ryanair în care un pasager a fost aspirat afară: a fost lovit de bucăți din motor
recomandare pe antena3.ro
S-a aflat de ce s-a spart geamul avionului Ryanair în care un pasager a fost aspirat afară: a fost lovit de bucăți din motor
Trei pensionari au fost chemați de acasă pentru a porni grupul 4 de la Rovinari. „Sunt trei tablotari cu 52-54 de ani pe meserie”
recomandare pe antena3.ro
Trei pensionari au fost chemați de acasă pentru a porni grupul 4 de la Rovinari. „Sunt trei tablotari cu 52-54 de ani pe meserie”
Turism de Eurovision, în Bulgaria: Oferte speciale pentru românii care vor să meargă la show-ul din Burgas
recomandare pe Jurnalul.ro
Turism de Eurovision, în Bulgaria: Oferte speciale pentru românii care vor să meargă la show-ul din Burgas
David Popovici, întrerupt în timpul interviului de după semifinale. Reacția simpatică a românului la gluma sportivului italian
recomandare pe a1.ro
David Popovici, întrerupt în timpul interviului de după semifinale. Reacția simpatică a românului la gluma sportivului italian
Close