Cât costă o bifă pe Instagram. Ce trebuie să faci dacă vrei și tu cont „oficial”
Publicat pe 12.07.2023 la 14:09 Actualizat pe 12.07.2023 la 14:32
Dacă până acum numai vedetele cu mulți urmăritori pe rețelele de socializare aveau dreptul de a avea bifă albastră pe Instagram, iată că și „oamenii de rând” o pot cumpăra. Cât costă și ce trebuie să faci, în cazul în care îți dorești și tu un cont „oficial”.
- Preț bifă pe Instagram
- Ce trebuie să știe utilizatorii
Persoanele interesate să obțină un cont verificat cu bifa albastră sunt acum încurajate să plătească o sumă lunară pentru a beneficia de privilegii și asistență prioritară. Potrivit declarațiilor lui Mark Zuckerberg, fondatorul și directorul general al rețelelor sociale gigant, acest cont verificat le oferă utilizatorilor posibilitatea de a fi asistați de o persoană în carne și oase, în loc de un robot automatizat. Noul serviciu a fost lansat inițial în Australia și Noua Zeelandă și recent a devenit disponibil și în țara noastră.
Preț bifă pe Instagram
Utilizatorii care își doresc bifă albastră pe Instagram trebuie să plătească suma de 85 de lei.
Mark Zuckerberg a menționat anterior că intenționează să lanseze mai multe produse noi care să îmbunătățească productivitatea și creativitatea creatorilor de conținut, dar în același timp a avertizat cu privire la costurile asociate susținerii tehnologice pentru o bază mare de utilizatori. Afaceristul este motivul pentru care se explorează opțiuni de generare de venituri suplimentare prin implementarea unor servicii de abonament cu plată.
Există și alte aplicații de socializare, precum Snapchat, deținută de compania Snap, și aplicația de mesagerie Telegram, care au introdus anul trecut servicii de abonament cu plată, cu scopul de a diversifica sursele de venituri.
Au apărut multe schimbări
În urma noilor schimbări și evoluții în industria rețelelor sociale, utilizatorii care doresc să obțină conturi verificate pot beneficia acum de un nivel mai ridicat de asistență și interacțiune personalizată, cu toate că aceasta implică plata unei sume lunare. Într-un efort de a sprijini tehnologia pentru o bază mare de utilizatori, platformele sociale explorează și introducerea de servicii de abonament cu plată, o tendință care a câștigat popularitate în ultimul an.
După cum bine știm cu toții, în ultima vreme au apărut multe schimbări atunci când vine vorba de rețelele de socializare. Rămâne de văzut ce se va mai face pe viitor, dar ce-i drept, este că se dorește o avansare mai mare a tehnologiei, mai ales pentru că majoritatea oamenilor își petrec mult timp în mediul online.
Citește și: După Twitter, și Google ia o decizie foarte importantă. Ce se întâmplă cu utilizatorii de Gmail