Ce obiceiuri au românii la magazin! Uite cum plătesc femeile cumpăraturile
Publicat pe 05.12.2014 la 13:05 Actualizat pe 05.12.2014 la 13:19
Femeile au o mai mare deschidere în utilizarea cardului ca modalitate de plată, în timp ce bărbaţii preferă banii lichizi, produsele electrocasnice şi electronice şi împrumuturile bancare fiind cel mai des plătite cu cardul, potrivit unui studiu.
Femeile au o mai mare deschidere în utilizarea cardului ca modalitate de plată, în timp ce bărbaţii preferă banii lichizi, produsele electrocasnice şi electronice şi împrumuturile bancare fiind cel mai des plătite cu cardul, potrivit unui studiu.
În funcţie de categoria produselor, femeile preferă ca modalitate de plată card-ul pentru electronice şi electrocasnice (39%), automobile (30%) şi îmbrăcăminte. În funcţie de categoria serviciilor, femeile plătesc cu cardul pentru împrumuturile bancare (35%), asigurări (33%) şi servicii medicale (22%).
În cazul bărbaţilor, pentru categoria produselor analizate, în topul preferinţelor pentru plata cu cardul sunt electronicele şi electrocasnicele (30%), îmbrăcăminte (29%) şi produse alimentare (26%). În funcţie de categoria serviciilor, bărbaţii plătesc cel mai mult cu cardul pentru împrumuturi bancare (33%), asigurări (25%) şi telefonie mobilă/servicii internet (21%).
Banii lichizi sunt utilizaţi de femei mai ales pentru plata produselor alimentare (69%), îmbrăcăminte (68%) şi electronice şi electrocasnice (52%). În funcţie de categoria serviciilor, femeile plătesc cash pentru serviciile medicale (73%), telefonia mobilă/serviciile de internet (57%) şi poliţele de asigurare (55%).
Bărbaţii achită cash pentru produsele alimentare (69%), îmbrăcăminte (67%) şi electronice şi electrocasnice (64%). În funcţie de categoria serviciilor, bărbaţii plătesc cash pentru servicii medicale (79%), telefonie mobilă/servicii de internet (75%) şi asigurări (63%).
În ce priveşte achiziţionarea serviciilor, femeile preferă ca modalitate de cumpărare 79% în magazin, 7% online şi 14% ambele, în timp ce bărbaţii preferă ca modalitate de cumpărare 70% în magazin, 8% online şi 22% ambele.
A.C.C.
Citeşte şi: