Două campanii Observator au fost nominalizate la New York Festivals
Publicat pe 10.02.2014 la 13:59 Actualizat pe 10.02.2014 la 14:17
Campaniile Observator "Copiii nu sunt de vânzare" şi "Copiii nu sunt invizibili" au fost nominalizate la una dintre cele mai importante competiţii media din lume, New York Festivals.
Campaniile Observator "Copiii nu sunt de vânzare" şi "Copiii nu sunt invizibili" au fost nominalizate la una dintre cele mai importante competiţii media din lume, New York Festivals.
Două dintre campaniile Observator ale Antenei 1 au ajuns în finala New York Festivals, alături de sute de programe şi televiziuni de prestigiu din 50 de ţări. "Copiii nu sunt de vânzare", campania-serial difuzată de Observator în toamna lui 2012 şi care a arătat clar cum, în România, pruncii au ajuns o marfă care se dă şi pe 50 de milioane de lei vechi, a fost nominalizată în două categorii ale uneia dintre cele mai importante competiţii media de pe mapamond, New York Festivals. Ancheta Observator are şanse la câsţigarea unei medalii pentru cel mai bun documentar de ştiri, unde au mai fost nominalizate materiale marca CNN şi Al Jazeera. Campania "Copiii nu sunt de vânzare" a ajuns şi în finala pentru cea mai bună investigaţie, unde serialul Observator se bate cu CNN şi Canal 13 din Argentina. Cealaltă campanie a jurnaliştilor români, "Copiii nu sunt invizibil”, a fost aleasă de juriul New York Festivals în finala pentru Cel mai bun reportaj social alături de alte 14 materiale semnate CNN, Voice of America sau Channel Newsasia, Singapore.
Citeşte şi:
Un "Pitbull" veritabil îi va juriza pe concurenţi la "Te cunosc de undeva!" Recunoşti vedeta?