FOTO / A fost lansat parfumul care miroase a "frică”! Te-ai încumeta să-l foloseşti?
Publicat pe 10.03.2017 la 23:00 Actualizat pe 10.03.2017 la 23:51
Un producător rus de soluţii de securitate cibernetică a găsit o modalitate inedită de a atrage atenția asupra importanței securității cibernetice: a lansat un parfum. Acesta miroase a "frică" după cum au afirmat chiar ei.
Un producător rus de soluţii de securitate cibernetică a găsit o modalitate inedită de a atrage atenția asupra importanței securității cibernetice: a lansat un parfum. Acesta miroase a "frică" după cum au afirmat chiar ei.
Parfumul „Threat de Toilette” care are atât variantă pentru femei, cât și pentru bărbați, face parte dintr-o campanie de conștientizare: vrea să le aducă aminte ultilizatorilor de internet de importanța securității cibernetice, precizează publicaţia The Register.
Cei de la Kaspersky spun că parfumul miroase „a frică” - simbolic, desigur, pentru că scopul este să-i facă pe oameni să înțeleagă riscurile atacurilor cibernetice.
"Frica ne trezește simțurile. Frica nu mai este percepută doar în lumea fizică, este peste tot în jurul nostru, în viețile noastre conectate” a spus David Emm, cercetător principal de securitate la Kaspersky Lab, pentru The Register.
C.P.