Lider absolut de audienţă în prima zi a anului! Românii şi-au început anul alături de Antena 1
Publicat pe 02.01.2014 la 13:47 Actualizat pe 02.01.2014 la 13:54
Peste 1 136 000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit în medie, ieri, programele oferite de Antena 1.
Peste 1 136 000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit în medie, ieri, programele oferite de Antena 1.
Prima zi a noului an a fost una extraordinară pentru Antena 1, Observatorul dimineţii, filmul„Pistruiatul: Evadarea”, filmul „Beethoven 3”, Observatorul orei 16, dar şi comedia„Mr. Bean în vacanţă”, difuzată aseară în Prime Time s-au impus ca lider detaşat deaudienţă, atât pe targetul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Din ce în ce mai numeroşi,telespectatorii au clasat postul din Băneasa ieri, în fruntea clasamentului de audienţă, atât în rândul publicului comercial, cât şi pe targeturile urban şi naţional. Astfel, Antena 1 a înregistratieri pe Whole Day un rating mediu de 6.2% şi o cotă de piaţă de 20%, clasând principalulcompetitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 5.7% rating şi 18.3% cotă de piaţă.
Dimineaţa a început în forţă la Antena 1, Observatorul dimineţii şi cele două producţii cinematografice, „Pistruiatul” şi „Beethoven 3” impunându-se ca lider detaşat de audienţă,atât la nivelul targetului comercial 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Românii auurmărit în număr foarte mare primul buletin de ştiri al anului la Antena 1, Observatoruldimineţii adjudecându-şi prima poziţie în topul audienţelor, cu un rating mediu de 3.4% şi31.2% cotă de piaţă cifre de trei ori mai mari faţă de cele înregistrate de Pro Tv, pe acelaşiinterval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban.
Filmul românesc de aventuri, semnat Sergiu Nicolaescu a fost şi el preferatul românilor,„Pistruiatul: Evadarea” ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor, atât pe targetulcomercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Cu un rating mediu de 3.3% şi 28.9% cotă de piaţă,pelicula românească a spulberat programul oferit atunci de Pro Tv, ce înregistra doar 1.3%rating şi 11.1% cotă de piaţă.
Ziua a continuat în forţă cu aventurile celebrului câine vorbitor, Beethoven, filmul „Beethoven3”, impunându-se şi el ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor targeturilor relevante, cuun rating mediu de 2.3% şi 12.5% cotă de piaţă, înregistrate pe targetul comercial, 18-49 urban.
R.B.
Citeşte şi:
Alina Puşcaş i-a sfâşiat tricoul lui Bordea! "Aş vrea să îl pipăi eu pe Bordea, se poate?"