Mașinile clasice, interzise în Uniunea Europeană! Începând cu ce an se aplică această măsură
Publicat pe 14.02.2024 la 22:38 Actualizat pe 14.02.2024 la 22:54
Mașinile electrice vor fi interzise în Uniunea Europeană! Directorul executiv al unei companii producătoare de baterii a făcut un avertisment cu privire la posibilele consecințe ale renunțării premature la motoarele cu ardere internă. Iată începând cu ce an se aplică această măsură!
- Mașinile clasice, interzise în UE
- Din ce an se aplică această măsură
Directorul executiv al unei companii producătoare de baterii a emis o avertizare cu privire la posibilele consecințe ale unei renunțări premature la motoarele cu ardere internă în Europa, afirmând că aceasta ar putea duce la pierderea a un milion de locuri de muncă și la o recesiune semnificativă.
Mașinile clasice, interzise în UE! Din ce an se aplică această măsură
Lars Carlstrom, directorul executiv al companiei producătoare de baterii Italvolt, a subliniat faptul că decizia Uniunii Europene de a interzice producția de vehicule care utilizează combustibili tradiționali ca motorină și benzină constituie o amenințare economică semnificativă pentru Europa.
Chiar dacă compania sa are un rol crucial în fabricarea bateriilor destinate vehiculelor electrice, el a evidențiat că o astfel de interdicție ar putea declanșa o „recesiune care ne va afecta pe termen lung”.
Atunci când a fost confruntat cu observația că fiind producător de baterii ar putea teoretic să beneficieze de această schimbare, CEO-ul companiei a răspuns apărându-și poziția cu afirmația: „Trebuie să fim pragmatici”.
De asemenea, el a subliniat importanța construirii infrastructurii necesare pentru a susține adoptarea pe scară largă a vehiculelor electrice, menționând că această infrastructură nu este încă în loc.
Ce avertizare a făcut CEO-ul companiei
Directorul executiv al companiei, Lars Carlstrom, a avertizat că bateriile actuale ale vehiculelor electrice nu sunt încă suficient de avansate pentru a concura eficient cu motoarele cu ardere internă și că tehnologia trebuie să continue să se dezvolte și să se maturizeze în continuare.
El a mai evidențiat faptul că iarna reprezintă o provocare specială pentru performanța vehiculelor electrice, deoarece poate reduce eficiența acestora. Cu toate acestea, a prognozat că în următorii cinci ani ar putea apărea o nouă tehnologie sub forma bateriilor cu stare solidă.
De asemenea, acesta a avertizat că sprijinul acordat de China industriei auto locale, împreună cu practicile protecționiste inechitabile, reprezintă provocări semnificative pentru Europa. Mai mult, producătorii auto europeni au transferat deja o parte semnificativă din tehnologia și know-how-ul lor către producătorii chinezi.
Citește și: Atenție, șoferi! Ce metode ingenioase folosesc hoții de mașini din România