O nouă campanie o desfiinţează pe Barbie! Un grafician a prezentat cunoscuta păpuşă sub o cu totul altă formă decât până acum
Publicat pe 24.03.2014 la 15:20 Actualizat pe 24.03.2014 la 15:32
Păpuşa Barbie a fost dintotdeauna asociată cu perfecţiunea. Încă de la grădiniţă, dar şi ajunse la maturitate, idealul multor reprezentante ale sexului frumos a fost să semene cât mai mult cu frumasa păpuşă.
Păpuşa Barbie a fost dintotdeauna asociată cu perfecţiunea. Încă de la grădiniţă, dar şi ajunse la maturitate, idealul multor reprezentante ale sexului frumos a fost să semene cât mai mult cu frumasa păpuşă.
Din acest motiv, mai multe campanii au fost realizate, privind publicitatea din jurul păpuşii Barbie. În încercarea de a demonstra că perfecţiunea nu există, un grafician din Mexic a încercat să pună chipul păpuşii, sub o cu totul altă formă.
El a îndepărtat vopseaua ce stătea la baza machiajului păpuşii, iar rezultatul a fost exact cel aşteptat! Chipul perfect, fără de cusur al păpuşii Barbie arăta, de data aceasta, de parcă ar fi fost chipul bunicii Barbie.
Scopul acestei campanii a fost acela de a demonstra fetiţelor de pretutindeni că o simplă păpuşă nu trebuie să constituie un model realist de evaluare a propriei frumuseţi.
A.M.
Citeşte şi:
Ţi se pare frumos acest portret? Rămâi interzis când o să vezi cum şi în ce loc a fost... cusut