"Poftiţi pe la noi" a fost lider de audienţă! Nea Mărin şi vedetele sale i-au ţinut pe români în faţa televizoarelor
Publicat pe 20.08.2014 la 18:04 Actualizat pe 20.08.2014 la 18:13
Ieri seară, mingea a fost în terenul Antenei 1. „Poftiți pe la noi!”, un show muncit pe bune, a fost lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public.
Ieri seară, mingea a fost în terenul Antenei 1. „Poftiți pe la noi!”, un show muncit pe bune, a fost lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public.
Astfel, în intervalul orar 20:29 – 23:07, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o medie de 7,6 puncte de rating și 19,5% din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 5,3 puncte de rating și 13,6 procente din cota de piață.
Antena 1 a condus și la nivelul publicului din mediul urban, cu o medie de 6,8 puncte de rating și 14,5% din cota de piață. Următorul clasat, ProTv, a avut 4,7 puncte de rating și 10 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări, „Poftiți pe la noi!” a ocupat primul loc în topul audiențelor, cu o medie de 6,3 puncte de rating și 14,1% cotă de piață, urmată de ProTv, cu 5,7 puncte de rating și 12,8% cotă de piață.
Antena 1, lider absolut de audiență la nivelul întregii zile
Ieri, 19 august, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență întreaga zi. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut, în medie, 2,9 puncte de rating și 16,7 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 2,4 puncte de rating și 14,2% cotă de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 2,8 puncte de rating și 13,6% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut 2,4 puncte de rating și 11,7 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări Antena 1 a fost preferata telespectatorilor și a înregistrat o medie de 2,6 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 2,4 puncte de rating și 12,5% cotă de piață.
Antena 1, lider și în prime time
Și în prime time (intervalul orar de maximă audiență cuprins între 19:00 și 23:00) Antena 1 a dominat topul audiențelor, atât pe publicul comercial, cât și pe publicul din mediul urban. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut o medie de 6,2 puncte de rating și 17,9 procente din cota de piață, în timp ce ProTv avea 5,5 puncte de rating și 15,8% cotă de piață. Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat 5,7 puncte de rating și 13,6% cotă de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a obținut 5,2 puncte de rating și 12,3 procente din cota de piață.
A.C.C.
Citeşte şi: