Primul hop a trecut, începe înscrierea la FACULTATE. Iată care sunt actele de care ai nevoie
Publicat pe 12.07.2016 la 13:24 Actualizat pe 12.07.2016 la 13:40
Elevii care au susținut probele scrise ale sesiunii de vară de la BAC 2016 au aflat astăzi primele NOTE. Rezultatele, înainte de contestații, au fost publicate online.
REZULTATE BACALAUREAT 2016. Elevii care au susținut probele scrise ale sesiunii de vară de la BAC 2016 au aflat astăzi primele NOTE. Rezultatele, înainte de contestații, au fost publicate online.
REZULTATE BACALAUREAT 2016. Rata de promovabilitate a examenului de Bacalaureat înainte de contestații este de 66,7% și ar putea crește simțitor după constestații.
REZULTATE BACALAUREAT 2016. În 2015, 66,41% dintre absolvenţii de clasa a XII-a au promovat Bacalaureatul, în sesiunea de vară iunie - iulie 2015, înainte de contestaţii. După soluţionarea contestaţiilor, rata de promovabilitate a crescut la 67,9%.
REZULTATE BACALAUREAT 2016. După ce află ce rezultate au obţinut la examenul de Bacalaureat, absolvenţii de clasa a XII-a trebuie să se gândească deja la admiterea la facultate.
REZULTATE BACALAUREAT 2016. Anul acesta, Universitatea din București pune la dispoziția candidaților un număr total de 10.400 la toate cele 19 facultăți ale sale, dintre care 4.400 de locuri la buget și 6.000 de locuri - la taxă.
REZULTATE BACALAUREAT 2016. Pe 13 iulie 2016, încep înscrierile pentru admitere la studii universitare de licență și de masterat la facultățile Universității din București.
Acte necesare la înscriere, conform admitere.unibuc.ro:
- fişă-tip de înscriere ;
- diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta, în original sau copie legalizată sau adeverinţă (în cazul liceelor la care nu s-au eliberat diplomele pentru promoţia 2016) eliberată de către instituţia de învăţământ, în care se menţionează media generală, notele la probele examenului de bacalaureat, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma; Prin excepţie, pentru candidaţii care au promovat examenele de bacalaureat în sesiunile corespunzătoare anului şcolar 2015-2016, în baza acordului scris al acestora, instituţiile de învăţământ superior se pot interconecta cu Sistemul informatic integrat al învăţământului din România (SIIIR) în vederea preluării datelor personale şi a rezultatelor obţinute la bacalaureat ale acestor candidaţi, caz în care nu este necesară adeverinţa eliberată de către instituţia de învăţământ.
- certificatul de naştere, în copie legalizată;
- diploma de olimpic, în copie, numai pentru candidaţii care se înscriu ca olimpici ;
- adeverinţa medicală-tip, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează;
- trei fotografii tip buletin de identitate;
- B.I sau C.I în copie;
- chitanţă de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere în conformitate cu taxele aprobate de Senatul Universităţii din Bucureşti
- Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor legale în vigoare la data înscrierii;
- Numai pentru persoanele care solicită scutirea de taxă la înscriere la concursul de admitere, se va prezenta unul din următoarele documente:
- copie legalizată de pe certificatele de deces ale părinţilor (în cazul celor orfani de ambii părinţi);
- adeverinţă de la casa de copii (în cazul celor aflaţi în această situaţie);
- adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal didactic, în activitate, a susţinătorilor legali;
- adeverinţă din care să rezulte calitatea de personal încadrat în Universitatea din Bucureşti pentru susţinătorii legali ai candidatului.
V.M