Semne ale unui vagin nesănătos. Tratează-l cu aceste metode naturale şi scapi de probleme

Este foarte important să ştii cum să îţi îngrijeşti vaginul, astfel încât să îl menţii sănătos. Inflamarea vaginului poartă numele de vaginită şi este provocată de o tulburare a baeriei din vagin.

Candida reprezinză cauza vaginitei în 40% din cazuri. Candida este o ciupercă manifestată sub forma unei secreţii şi de-a lungul vieţii, a peste 75% dintre femei o manifestă.

 Conform Secretele.com, simptomele sunt:
 
-mâncărimi și arsuri la nivelul vulvei și în vagin;
 
-secreții vaginale abundente;
 
-miros neplăcut;
 
-membrană mucoasă vaginala roșie, umflată, cu senzație de durere;
 
-prezența unor leziuni care se pot extinde către coapse și anus;
 
 Cauze
 

-antibioticele;
 
-anticoncepționalele;
 
-schimbările hormonale de pe parcursul sarcinii;
 
-diabetul;
 
-bolile cu transmitere sexuală;
 
-HIV;
 
-obezitatea;
 
-consumul de zahăr în exces;
 
-purtarea de haine strâmte, a lenjeriei care nu este din bumbac, a ciorapilor;
 
-menstruația;
 
 Evită această afecțiune urmând o dietă sănătoasă

 
Sănătatea vaginala se menține printr-o dietă sănătoasă, plină de nutrienți și prin consumul unor cantități importante de fluide. Sucul de merișoare și iaurtul pot fi de folos în prevenirea acestei ciuperci. Deasemenea, consumul de produse din soia, care sunt bogate în fitoestrogen( o formă mai slabă de estrogen), ajută lubrifierea naturală.
 
Beneficiile sucului de merișoare
 

 Sucul de merișoare este renumit pentru prevenirea și ameliorarea problemelor tractului urinar. El conține acizi care luptă împotrivă bacteriilor dăunătoare, care nu au fost distruse în timpul procesului digestiv.
 
 Beneficiile iaurtului grecesc și ale kefirului
 
Aceste produse sunt cunoscute și că probiotice și sunt foarte utile în creșterea bacteriilor bune, lucru foarte important pentru vagin. Un alt lucru important este să consumi cât mai puțin posibil produse zaharate, care predispun vaginul unor infecții.
 
Beneficiile alimentelor bogate în vitamină E

 
Vitamină E are proprietăți antioxidante. Ea oferă sănătate pielii, fiind și foarte importantă pentru bună funcționare a multor organe. Alimente care conțin această vitamină sunt: brânză, brocolli, avocado, spanacul și alte verdețuri; fructele de mare, uleiul de măsline, pudra de ardei iute, dovleacul, dovlecelul, semințele de floarea soarelui, migdalele, alunele, mango.

Sursă foto hepta

Citeşte şi
AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE! Ce nu ştiai despre naşterea naturală
Te supără frecvent durerile de cap? Renunţă la medicamente şi masează-ţi degetele, iar efectele te vor uimi

E.V


facebook whatsapp twitter pinterest
A1.ro
Antena3

Mai mult 

DivaHair.ro
Clair.ro
ROMANIATV.NET
Observator.tv
AntenaStars.ro
BZI.ro