Simona Gherghe şi Dan Capatos şi-au "spulberat" adversarii!
Publicat pe 19.07.2013 la 23:46 Actualizat pe 20.07.2013 la 00:13
Cei mai buni! Dacă mai aveaţi nevoie de confirmare, iată că audienţele "Acces Direct" şi "Un Show Păcătos" vorbesc de la sine!
Cei mai buni! Dacă mai aveaţi nevoie de confirmare, iată că audienţele "Acces Direct" şi "Un Show Păcătos" vorbesc de la sine!
Fac ce fac şi rămân întotdeauna pe primul loc. Cele mai tari emisiuni tabloid de la Antena 1 îi ţin pe telespectatori lipiţi de ecranul televizorului.
Ieri, "Acces Direct" a fost lider incontestabil de piaţă! Confesiunea EXCLUSIVĂ pe care Cătălin Botezatu a făcut-o la ora 17:58 ( "Am iubit-o şi o mai iubesc pe Bianca!" ), minutul de aur al emisiunii, de altfel, a adus o cotă de market share de 30.9, în timp ce Pro Tv, cu emisiunea "Happy Hour", înregistra una de 3 ori mai mică. Mai mult, "Acces Direct" a atins 6.1 puncte de rating, în timp ce "Happy Hour" doar 2.
Nici păcătosul Dan Capatos nu s-a lăsat mai prejos! Telespectatorii "Un Show Păcătos" nu s-au putut dezlipi de televizor şi au privit extrem de curioşi mai ales cum Margherita de la Clejani a fost cerută în căsătorie de un "iepure" uriaş". Minutul de aur, 00:18, a adus cu el o cotă de market share de 20.8, în timp ce rivalii de la Pro Tv au înregistrat 8,3, iar Kanal D nu a reuşit să ridice cota la mai mult de 6.8. La fel s-a întâmplat şi cu punctele de rating, "Un Show Păcătos" înregistrând 1.9 puncte de rating, în timp ce "WOWBiz" doar 1.5.
Nici de-acum înainte nu ne vom lăsa mai prejos şi vă vom aduce cele mai tari subiecte!
P.S. Întrucât audienţele rivalilor lasă de dorit, le sugerăm adversarilor înfrânţi de la "WOWBiz" să renunţe la "Wow" şi să păstreze în titlul emisiunii doar "Biz", iar celor de la "Happy Hour" să-şi schimbe numele în "Hour"!