Adio celebrele trei dungi paralele. Adidas a pierdut marca
Publicat pe 20.06.2019 la 20:21 Actualizat pe 20.06.2019 la 20:36
Lovitură pentru celebra marcă de articole sportive, Adidas. Firma a pierdut marca cu cele trei dungi paralele, potrivit deciziei luată de Tribunalul Uniunii Europene.
Lovitură pentru celebra marcă de articole sportive, Adidas. Firma a pierdut marca cu cele trei dungi paralele, potrivit deciziei luată de Tribunalul Uniunii Europene.
Astfel, cele trei dungi paralele pe care producătorul german le-a folosit de-a lungul timpului nu vor mai fi recunoscute. Motivul? Marca nu poate beneficia de protecţie juridică din cauză că nu are un caracter aparte prin care să poată fi remarcată, potrivit Reuters.
Chiar dacă reprezentanţii Adidas au încercat să explice în timpul procesului că logo-ul a devenit cunoscut pe tot continentul european datorită caracterului distinctiv, judecătorii nu au vrut să ia acest detaliu în calcul, respingându-l. Singura şansă pentru Adidas rămâne recursul pe care îl poate face la Curtea Europeană de Justiţie, însă nimeni nu poate să asigure firma că va primi şi un rezultat favorabil.
O.P.