Afacerea banală cu care Charles al III-lea a făcut milioane de dolari. Orice român poate face și el la fel
Publicat pe 19.09.2022 la 15:03 Actualizat pe 19.09.2022 la 15:03
Regele Charles al III-lea al Marii Britanii a făcut milioane de dolari cu o afacere banală. Brandul fiului Reginei Elisabeta a II-a a devenit unul dintre cele mai cunoscute în Marea Britanie. Orice român poate face și el la fel!
- Cu ce afacere a făcut Charles al III-lea milioane de dolari
- Orice român poate face la fel
Afacerea banală cu care Regele Charles al III-lea a făcut milioane de dolari
Regele Charles al III-lea al Marii Britanii este un susținător foarte pasionat al protejării mediului înconjurător. Încă din anul 1990, fiul suveranei a pus pe picioare un brand numit Ducky Originals, care comercializează produse direct din ferma sa, Home Farm. Potrivit companiei, de atunci, acest brand a devenit cel mai mare care conține alimente, dar și băuturi organice din Regatul Unit.
În anul 2021, compania actualului Rege a câștigat aproximativ 4,1 milioane de dolari, fără a fi luate în calcul taxele. Cu toate că Ducky Originals a avut perioade mai puțin profitabile, brandul a prosperat încă din anul 2009, vreme când a intrat în parteneriat cu brandul de supermarket-uri Waitrose.
Brandul are un succes foarte mare
Lanțul de alimente ale Regelui Charles al III-lea al Marii Britanii are în prezent dreptul de a vinde produse sub numele de Ducky. Cumpărătorii pot să achiziționeze cârnați, somon, morcovi, lapte și afine, alimentele care se pot găsi sub numele de Waitrose Duchy Organic. Un expert în relații publice a precizat că afacerea are un mare succes.
În prezent, viitorul brandului este incert, având în vedere că odată cu preluarea tronului, fiul suveranei are mai multe atribuții de îndeplinit. Proprietatea Duchy Originals va trece cel mai probabil către fiul cel mare al Regelui Charles, Prințul William, care moștenește și proprietatea separată a acestuia, în valoare de aproximativ 1,2 miliarde de dolari.
Primul produs al companiei Duchy Originals a fost un biscuite din ovăz vândut în anul 1992, urmând a fi produse și fructe, legume, lactate, carne sau bere. Anul trecut, fiul Majestății Sale a precizat care a fost scopul afacerii.