Goana după vizualizări și like-uri i-a adus sfârșitul. O celebră influenceriță în vârstă de 27 de ani a murit în timp ce făcea content pentru Instagram | FOTO
De Oana Vacarusi.
Publicat pe 19.07.2024 la 10:25
Actualizat pe 19.07.2024 la 10:56
Ceea ce ar fi trebuit să fie o excursie cu final fericit, într-un loc cu peisaje de vis, s-a transformat într-o tragedie. O tânără de 27 de ani, cu sute de mii de urmăritori în mediul online, a alunecat și a căzut într-o prăpastie. Nenorocirea a avut loc în timp ce făcea content pentru Instagram.
- Aanvi Kamdar, în vârstă de 27 de ani, a murit în timp ce făcea content pentru Instagram
- A alunecat și a căzut într-o prăpastie
Aanvi Kamdar, în vârstă de 27 de ani, din Mumbai, de profesie expert contabil și influencer pe social media, a murit după ce a căzut într-o prăpastie. Tragedia a avut loc în timp ce realiza un videoclip la cascada Kumbhe din Raigad, provincia Maharashtra.
Aanvi Kamdar a murit în timp ce făcea content pentru Instagram
Aanvi Kamdar și-a pierdut viața în timp ce se afla într-o excursie împreună cu alți șapte prieteni. Potrivit informațiilor transmise de oamenii legii, tânăra a alunecat în defileul adânc din apropierea faimoasei cascade Kumbhe din Mangaon, Raigad, în timp ce realiza un videoclip.
Ofițerii de poliție și forțele de salvare din Mangaon au ajuns la fața locului. Tânăra a fost găsită în viață, dar a murit la scurt timp.
Potrivit presei din India, echipa de salvare din Kolad, Paza de Coastă și personalul Maharashtra State Electricity Board au avut nevoie de șase ore pentru a o scoate pe tânără din defileu. Operațiunea a decurs foarte greu din cauza vremii și a condițiilor de la fața locului, ploaia abundentă și pietrele care alunecau reprezentând adevărate provocări în operațiunile de salvare, scrie thehindu.com.
Aanvi Kamdar era un influencer de succes
În calitate de influencer, tânăra are peste 300.000 de urmăritori pe Instagram. Conform biografiei sale de pe pagina de socializare, a fost contabil autorizat de profesie. Pasiunea pentru călătorii a transformat-o într-un influencer important în zona de travelling, realizând conținut despre locații de lux, cafenele, itinerarii și sfaturi de călătorie.
Înregistrările și postările ei constau în bugete de călătorie și turism, în special din regiuni din India.