Hotelul unde oamenii își primesc banii înapoi dacă începe ploaia în vacanță. Mulți turiști merg acolo anual
Publicat pe 10.03.2024 la 17:12 Actualizat pe 10.03.2024 la 17:12
Oamenii care se cazează la un hotel își primesc banii înapoi dacă începe ploaia în vacanță! Mulți turiști merg acolo anual. Programul este unul unic, cu un pachet care nu a mai existat vreodată.
- Hotelul unde persoanele cazate își primesc banii înapoi dacă începe ploaia
- Mulți oameni merg acolo în fiecare an
Într-o mișcare îndrăzneață pentru a-și asigura clienții împotriva vremii nefavorabile, un hotel din Lion, InterContinental Singapore, lansează un program unic în lume: pachetul „Rain Resist Bliss” care promite să returneze banii turiștilor dacă ploaia își face apariția și întrerupe activitățile planificate.
Hotelul unde persoanele cazate își primesc banii înapoi dacă începe ploaia
Chiar dacă Singapore este cunoscut pentru clima sa umedă, cu o medie de 171 de zile de ploaie pe an, InterContinental Singapore nu se lasă descurajat. Pachetul oferit de hotel prevede rambursarea prețului unei nopți de cazare dacă ploaia perturbă una dintre activitățile planificate de către oaspeți.
Directorul general al hotelului, Andreas Kraemer, explică că ideea a apărut în urma unei discuții informale cu un grup de prieteni, iar conceptul a fost bine primit. Cu toate acestea, există niște criterii stricte pentru acordarea rambursării: ploaia trebuie să depășească 120 de minute cumulate într-un interval de 4 ore în timpul zilei.
Cum vor fi returnați banii
Deși beneficiul acestui pachet este limitat la o anumită categorie de oaspeți: cei care stau în apartamentele hotelului, prețurile pentru acestea începând de la 633 de dolari pe noapte pentru apartamentele junior și ajungând la 3349 de dolari pentru apartamentul prezidențial: reprezentanții hotelului sunt convinși că această inițiativă va atrage turiști dornici de o experiență de lux, fără grija vremii.
Banii returnați sunt sub forma unui voucher, ce trebuie cheltuit la InterContinental Singapore în termen de șase luni, și echivalează cu valoarea unei nopți de ședere la hotel.
În timp ce alte hoteluri de lux încearcă să atragă atenția cu servicii inovatoare, cum ar fi interzicerea smartphone-urilor lângă piscină sau camere special concepute pentru un somn odihnitor, InterContinental Singapore urmează o cale unică pentru a-și asigura clienții că vor avea parte de o vacanță memorabilă, indiferent de capriciile vremii.
Citește și: Tunisia, o destinație de vacanță preferată de români! De ce aleg turiștii această țară