Facebook a dezvăluit cum arată noul său logo. Ce schimbări apar și pentru WhatsApp și Instagram
Publicat pe 05.11.2019 la 17:52 Actualizat pe 05.11.2019 la 18:02
Facebook a dezvăluit noul său logo, realizat în încercarea de a diferenția compania-mamă de celelalte subsidiare. Luni, magnatul a făcut public noul design, care îi va ajute pe utilizatori să asocieze aplicațiile de sub umbrela Facebook cu compania.
Facebook a dezvăluit noul său logo, realizat în încercarea de a diferenția compania-mamă de celelalte subsidiare. Luni, magnatul a făcut public noul design, care îi va ajute pe utilizatori să asocieze aplicațiile de sub umbrela Facebook cu compania.
De luni, Facebook are un nou logo, realizat ca parte a procesului de a informa utilizatorii mai bine de faptul că aplicațiile pe care le folosesc aparțin companiei. Noul logo este scris numai cu majuscule, folosește un nou font și alternează între diverse culori, care reprezintă celelalte branduri.
Albastru este pentru Facebook, verde pentru WhatsApp, iar mov, roșu și portocaliu reprezintă Instagram.
Ce schimbări au fost introduse
Potrivit CNN, un studiu recent a dezvăluit faptul că numai 29% dintre americani știu faptul că WhatsApp și Instagram sunt deținute de Facebook. Drept urmare, compania a decis să ia măsuri pentru a se asigura că acest lucru este cât se poate de clar pentru fiecare utilizator.
A fost deja făcut un prim pas. Instagram și WhatsApp au fost redenumite Instagram from Facebook și WhatsApp from Facebook, respectiv.
„Oamenii trebuie să știe ce companii fac produsele pe care le folosesc”, au explicat reprezentanții Facebook, luni.
Compania plănuiește să utilizeze noul logo în aplicațiile sale și în diversele materiale publicitare în săptămânile ce urmează.
La începutul anului, Facebook a demarat procedeul de integrare a platformelor sale de mesagerie, WhatsApp, Instagram și Messenger, pentru a face conversațiile mai private. Schimbarea ar putea asigura monopolul Facebook asupra aplicațiilor de mesagerie, pentru următorii ani.