O femeie de 56 de ani, scoasă dintr-un avion pe motiv că transpira excesiv. Însoțitorii de bord au devenit îngrijorați de starea de sănătate a acesteia
Publicat pe 12.10.2023 la 11:15 Actualizat pe 12.10.2023 la 11:15
Caz neobișnuit într-un aeroport! O femeie în vârstă de 56 de ani susține că a fost scoasă dintr-un avion pe motiv că transpira excesiv. După ce au văzut-o, însoțitorii de bord au devenit îngrijorați și au decis astfel că ar fi mai bine ca pasagera să nu mai ia acel zbor.
- Șocul trăit de o pasageră care a fost dată afară din avion pe motiv că „transpira excesiv”
- Însoțitorii de bord au devenit îngrijorați de starea de sănătate a acesteia
O femeie de 56 de ani a fost scoasă dintr-un avion pe motiv că transpira prea mult. Așadar, îngrijorați, însoțitorii de bord au decis că ar fi mai bine că aceasta să nu mai ia zborul respectiv.
O femeie de 56 de ani, scoasă dintr-un avion pe motiv că transpira excesiv
Mai exact, incidentul a avut loc la data de 2 octombrie 2023, atunci când Helen Taylor din Chester-le-Street, împreună cu soțul ei, trebuiau să zboare de la Newcastle la Roma. Cei doi mergeau în vacanță.
În timp ce se pregătea de îmbarcare, simțindu-se bine, femeii în vârstă de 56 de ani care trece în prezent prin menopauză și suferă de diabet de tip 2, i s-a făcut brusc rău chiar înainte ca avionul să decoleze.
Concret, ea a început să aibă amețeli și să transpire excesiv, iar acest lucru s-a întâmplat după ce s-a întors de la toaletă. În urma situației, aceasta este de părere că a avut un episod de hipoglicemie și că din această cauză s-a simțit rău.
Însoțitorii de bord au devenit îngrijorați de starea de sănătate a acesteia
Cu toate că starea de rău a trecut rapid, însoțitorii de bord au devenit îngrijorați de sănătatea femeii și au considerat că pasagera nu este aptă pentru un zbor.
După ce unul dintre însoțitori a sugerat ca pasagera de 56 de ani să fie supusă unui examen medical, nemulțumită, aceasta a precizat că, deși se simțea bine, echipajul de zbor a luat decizia ca ea să fie dată afară din avion.
„După ce am luat legătura cu specialiști independenți în domeniul medical al aviației, echipajul nostru foarte bine pregătit a luat această decizie, deoarece sănătatea, bunăstarea și siguranța clienților noștri reprezintă întotdeauna prima noastră prioritate", a declarat un purtător de cuvânt al Jet2 pentru MailOnline.
Mai mult decât atât, aceasta a afirmat că ea și soțul ei au fost apoi ghidați prin aeroport și obligați să predea cumpărăturile de la Duty Free. În urma situației, compania aeriană a decis rambursarea prețul vacanței pe care a plătit-o femeia.
„Nu am auzit niciodată în viața mea ceva atât de ridicol. Nu-mi vine să cred cum am fost tratați. A fost o nebunie absolută.", a spus ea.
CITEȘTE ȘI: Cele mai ieftine bilete de avion în luna octombrie. Unde poți călători cu sub 100 de euro