Pasager, dat în judecată de o companie aeriană pentru că a pierdut avionul. Ce i-a supărat, de fapt, pe reprezentanţi
Publicat pe 21.02.2019 la 18:00 Actualizat pe 21.02.2019 la 18:05
Un bărbat a fost dat în judecată de o companie aeriană, după ce i-a supărat la culme pe reprezentanţi. Pasagerul a rezervat un zbor dus-întos, l-a folosit, dar nu aşa cum ar fi fost înţelegerea.
Un bărbat a fost dat în judecată de o companie aeriană, după ce i-a supărat la culme pe reprezentanţi. Pasagerul a rezervat un zbor dus-întos, l-a folosit, dar nu aşa cum ar fi fost înţelegerea.
Unele companii aeriene pun la dispoziţia pasagerilor bilete de avion mai ieftine, dacă abandonează călătoria în timpul escalei. Bărbatul a rezervat zborul de la Oslo la Seattle cu escala în Frankfurt, dar nu a mai ajuns la Oslo.
În schimb, acesta a zburat cu o rezervare separată, de la Frankfurt la Berlin. Compania aeriană consideră acest lucru ca o încălcare a termenilor si condiţiilor, compania solicitând peste 2.000 de euro drept compensaţie, relatează CNN.
A.O.