Un restaurant din China le-a cerut clienților să se cântărească înainte de a comanda de mâncare. Care a fost motivul invocat de patroni
Publicat pe 16.08.2020 la 16:30 Actualizat pe 16.08.2020 la 16:30
Un restaurant din China și-a încurajat clienții să se cântărească înainte de a comanda de mâncare, pentru a elimina risipa de alimente. Ulterior mai multor contestații din partea oamenilor, restaurantul și-a prezentat public scuzele.
- Un restaurant din China și-a pus clienții să se cântărească
- Ideea a venit în sprijinul combaterii risipei de mâncare
- Localul a fost aspru crticat pe internet
Totul a pornit după ce restaurantul a hotărât să ia parte la o campanie împotriva risipei de mâncare, fenomen din ce în ce mai pregnant peste tot în lume. Localul, specializat pe preparate din carne de vită, a amplasat la intrare două cântare pe care clienții le-ar fi folosit.
În funcție de greutatea acestora, clienții erau rugați să introducă greutatea pe o aplicație, urmând ca aceasta să le recomande anumite feluri de mâncare.
Restaurant aspru criticat, după ce și-a pus clienții să se cântărească
Strategia restaurantului pentru a combate risipa de mâncare a fost una criticată dur de internauți, fiind menționat numele localului de peste 300 de ori pe mai multe platforme de socializare, potrivit BBC.
În urma acestor păreri negative, restaurantul și-a retras ideea și și-a cerut scuze public pentru neplăcerile create.
Citește și: Simona Halep, păgubită cu 80.000 de Euro! Sportiva și-a uitat ceasul de lux în restaurant