TikTok anunță schimbări majore! Care vor fi modificările platformei de socializare
![Oana Vacarusi](https://spynews.ro/uploads/modules/authors/oana-vacarusi-1655802359.jpg)
De Oana Vacarusi.
Publicat pe 30.08.2023 la 10:20
Actualizat pe 30.08.2023 la 10:20
În doar câțiva ani, TikTok a devenit o destinație pentru creativitate, cultură și divertisment pentru cei 134 de milioane de oameni din Europa. Platforma lansează European Online Safety Hub, noua legislație europeană menită să consolideze și mai mult siguranța oamenilor pe platforma de socializare. Care vor fi modificările.
- Schimbări majore pentru platforma de socializare TikTok
- Care vor fi modificările platformei
Potrivit newsroom.tiktok.com, în ultimele 12 luni, peste 1.000 de oameni din mai multe echipe din cadrul companiei au lucrat pentru a pregăti respectarea DSA încă din prima zi.
Schimbări majore pentru platforma de socializare TikTok
Au fost implementate modificări semnificative în experiența produsului TikTok, care includ noi procese și caracteristici concepute pentru a spori și mai mult transparența abordării în domenii precum publicitate, moderarea conținutului și sistemele de recomandare. A fost stabilită, de asemenea, o nouă funcție de conformitate pentru a asigura că sunt respectate în continuare angajamentele semnificative ale acestei piese de referință ale legislației privind siguranța conținutului.
Aceeași sursă menționată anterior scrie că un obiectiv cheie al DSA este acela de a oferi utilizatorilor de servicii digitale o perspectivă și mai mare asupra muncii desfășurate pentru a-i menține în siguranță și de a le oferi instrumente suplimentare. Va fi lansat, de asemenea, un nou centru european de siguranță online. Acest nou hub va fi disponibil în cele din urmă în 23 de limbi europene diferite și va servi drept „ghișeu unic” pentru comunitate.
Modificările cheie ale platformei
- Raportarea conținutului ilegal: această opțiune suplimentară de raportare permite oamenilor să raporteze conținut (inclusiv reclamă) pe care îl consideră ilegal în SEE. Orice conținut raportat va fi examinat conform Regulilor comunității și politicilor noastre publicitare și va fi eliminat la nivel global dacă se constată că încalcă politicile noastre. Atât persoana care a postat conținutul, cât și persoana care l-a raportat vor fi informate cu privire la decizia și rațiunea deciziei, cu posibilitatea de a face recurs în cazul în care nu sunt de acord.
- Feed popular: utilizatorii din Europa pot dezactiva acum personalizarea, astfel încât feedurile lor For You și LIVE să recomande atât videoclipuri relevante la nivel local, cât și „populare” la nivel global, mai degrabă decât conținut bazat pe interesele lor personale. În mod similar, atunci când utilizează căutarea nepersonalizată, utilizatorii vor vedea rezultate compuse din conținut popular din regiunea lor și în limba preferată. Feedurile de urmărire ale utilizatorilor și Prieteni vor arăta creatorii pe care îi urmăresc numai în ordine cronologică. Această funcție se adaugă opțiunilor de personalizare existente, cum ar fi „Reîmprospătare”, care oferă un nou set de videoclipuri populare, ca și cum utilizatorul tocmai s-ar fi înscris la TikTok și „De ce acest videoclip”, care oferă utilizatorului opțiunea de a verifica de ce ei văd un anumit videoclip în fluxul lor.
- Biblioteca de conținut comercial: această bază de date care poate fi căutată oferă informații despre anunțurile plătite pe TikTok și „metadatele” anunțurilor - cum ar fi reclamele publicitare, datele la care a fost difuzat anunțul și principalii parametri utilizați pentru direcționare.
- Acces de cercetare API – aplicațiile deschise la începutul lui august pentru academicienii europeni care își doresc să facă cercetare pe platformă, cu scopul de a spori transparența conținutului de pe TikTok.
- Etichetarea conținutului comercial – pentru a clarifica comunității globale ce conținut este de natură comercială, TikTok oferă acum o gamă mai largă de opțiuni pe care persoanele sau afacerile le pot menționa în conținutul lor. Acestea includ: „ad/sponzorizat” (conținut plătit de agențiile de publicitate), „parteneriat plătit” (un parteneriat comercial între individ și brand) sau „conținut promoțional” (conținut organic realizat de o persoană sau o afacere pentru a promova propriul brand, produs sau serviciu).
- Limitarea reclamelor personalizate pentru utilizatorii minori – din luna iulie, utilizatorii din Europa cu vârsta cuprinsă între 13 și 17 ani nu vor mai vedea reclame personalizate bazate pe activitatea lor pe TikTok sau în afara utilizării aplicației.
Citește și: Ce se întâmplă dacă îți bagi usturoi în nas. Provocarea de pe TikTok care te poate pune în pericol