Trei absolvenți de liceu au primit 1 milion de euro de la Google și alți investitori! Ce aplicație au dezvoltat
Publicat pe 30.09.2020 la 13:19 Actualizat pe 30.09.2020 la 13:19
O idee inovatoare a venit din partea a trei americani, cu toții abia ieșiți de pe băncile liceului. Aceștia au dezvoltat o aplicație care amintește de inițiativa marelui deținător Facebook, Mark Zuckerberg. Tinerii antreprenori au primit o finanțare uriașă, pentru a-și vedea proiectul, devenit realitate.
- Aplicația inedită, dezvoltată de trei tineri americani.
- Antreprenorii au obținut finanțare de 1 milion de euro.
Cei trei tineri din Statele Unite au venit cu un proiect ambițios în care Google, dar și alți mari investitori, printre care GV, au decis că merită să investească. Aplicația seamănă puțin cu inițiativa lui Mark Zuckerberg și ar putea deveni un real succes, atât în America, cât și pe plan internațional.
HAGS- (Have a great summer - Să ai o vară minunată)
Acesta este numele pe care tinerii antreprenori l-au dat aplicației. Ideea le-a venit odată cu pandemia de coronavirus. Un obicei foarte răspândit în cultura americană este ca atunci când termină liceul, cu toții să se semneze în anuarul școlii.
Iată că, din păcate, în acest an, tradiția nu a mai putut fi păstrată. Așa s-a născut și ideea aplicației. Ea a pornit de la Jameel Shivj, un băiat în vârstă de 18 ani, din Los Angeles.
Așa că, împreună cu sora sa mai mare, Suraya, și cu un amic, James Dale (19 ani), a realizat Yearbook HAGS, o aplicație prin care liceenii pot semna virtual anuarul (yearbook - în engleză) la terminarea liceului. Aplicația este făcută pe platforma de dezvoltare a Snapchat, SnapKit, notează StartUp Cafe.
Pentru a putea deveni realitate, proiectul s-a bucurat de o investiție de 1 milion de dolari.
Asemănarea cu Facebook
Povestea lor aduce foarte mult cu cea a lui Mark Zuckerberg. Faimosul creator al rețelei de socializare „Facebook”, a realizat mai întâi un site denumit Facemash, în 2003, când era în anul II de facultate, la Harvard.
Site-ul aduna fotografii ale studenților care apăreau pe niște directoare online denumite „face book”, publicate de universitățile din SUA, cu scopul de a ajuta studenții să se cunoască între ei.
Acum, startup-ul HAGS, cu sediul la New York, se prezintă drept o companie care creează experiențe digitale distractive pentru utilizatorii din generația Z.
CITEȘTE ȘI: Aplicaţia care te anunţă că ai intrat în contact cu un bolnav de coronavirus! Cum funcţionează