500.000 de români vor avea facturi schimbate la energie. Ce modificări au fost făcute pentru consumatori
Publicat pe 14.02.2023 la 12:13 Actualizat pe 14.02.2023 la 12:18
Hidroelectrica schimbă facturile la energie pentru 500 de clienți, astfel că românii vor fi afectați de modificările aduse familiilor lor. În această lună, Hidroelectrica va include coduri noi pentru locurile de consum, iar clienții vulnerabili au dreptul să opteze pentru anularea eșalonării plății.
- Românii care vor avea facturi schimbate la energie
- Iată ce modificări vor fi făcute pentru consumatori!
Clienții de la Hidroelectrica din România vor fi afectați de modificările aduse facturilor lor începând din luna aceasta. Compania va include coduri noi pentru locurile de consum în facturile emise.
Românii care vor avea facturi schimbate la energie
Hidroelectrica va permite eșalonarea plăților pentru facturile restante cu o durată de șase luni. Clienții au dreptul să opteze pentru anularea eșalonării plății facturii fără a fi penalizați pe o perioadă de minim trei luni sau stabilite prin acordul părților.
''Vă anunţăm că pentru luna februarie 2023, perioada în care se preiau autocitirile este 22.02.2023-26.02.2023. Dorim să vă aducem totodată la cunoştinţă că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare.
Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou). Vă mulţumim pentru înţelegere!”, a transmis Hidroelectrica.
Mai mulți clienți nu au primit facturile curente
Peste 500.000 de clienți de la Hidroelectrica nu au primit facturile în ultimele șase luni din cauza problemelor cu emiterea lor. Aceștia susțin că schimbările legislative au afectat sistemele de facturare. Campaniile oferă asigurări că orice restanță poate fi plătită fără să se adauge penalizări, potrivit româniatv.ro.