Afacerea din România care a explodat în plină criză! Profitul e dublu! Neașteptat pe ce dăm banii
Publicat pe 22.07.2022 la 12:15 Actualizat pe 22.07.2022 la 12:15
Business-ul a evoluat în plină criză, iar afacerile merg ca pe vremuri în acest domeniu în care s-au strâns numeroase fonduri. Afacerea cu covrigi a dat lovitura pe plan financiar, iar fondatorii au obținut anul trecut un profit de 360 milioane de lei mai mult decât în 2020.
- Afacerea din România care a adus un profit considerabil
- Iată sumele colosale de bani care s-au strâns!
Deși foarte multe afaceri în pandemia de coronavirus au dat faliment, o afacere din România a adus un profit considerabil în această perioadă. Fondatorii covrigilor au obținut anul trecut un profit de 360 milioane de lei, mai mult cu 55% decât în anul 2020. Țara noastră este cunoscută pentru consumul ridicat de pâine, dar și produse de patiserie.
Afacerea din România care a adus un profit considerabil
Pandemia de coronavirus nu a adus numai probleme, iar unii au reușit să strângă sume de bani uriașe în această perioadă. Patiseriile cu nume mari de pe piață au reușit să adune împreună 200 de simigenii deschise în marile orașe ale țării. Aceștia au câteva zeci de unități de afaceri din care câștigă zeci de milioane de lei.
Majoritatea afacerilor de acum nu existau în urmă cu câțiva ani, însă astăzi au ajuns să se afle pe primele locuri. Fondatorii acestor firme sunt discreți când vine vorba de venituri, iar în unele cazuri nu există site-uri de prezentare, iar singurele date disponibile sunt cele publice.
Afacerea a crescut considerabil în ultima perioadă
Afacerea a crescut până la 160-180 % în ultima perioadă, iar aceste afaceri au câștigat venituri considerabile pe perioada crizei și au reușit să aibă fonduri destul de mari cu aceste investiții. Deși piața covrigăriilor și patiserilor este una închisă și fragmentată, acestea au potențial de creștere chiar în vremurile de criză.
Analiștii susțin că aceste simigerii sunt afaceri care prind destul de bine în perioadele de criză, dar mai ales că se adresează tuturor persoanelor indiferent de venitul pe care îl au. Aceste campanii ar putea să primească mai mulți clienți din alte segmente ale pieții.