Anunțul Google pentru toți românii înainte de Black Friday! A fost lansată o nouă funcție pentru depistarea reducerilor
Publicat pe 08.11.2023 la 18:08 Actualizat pe 08.11.2023 la 18:08
Se anunță vești bune din partea companiei Google pentru vânătorii de oferte și reduceri de Black Friday 2023. Ei bine, gigantul a anunțat că adaugă o pagină desemnată pentru ofertele, în timp ce Chrome primește funcții care caută în mod proactiv coduri de reducere și oferă utilizatorilor informații despre preț. Iată ce trebuie să știi!
- Google lansează noi funcții pentru depistarea reducerilor
- Browser-ul Chrome va căuta coduri promoționale
Anul acesta fanii shopping-ului au parte de ajutor pentru a găsi cele mai mari reduceri de Black Friday. Astfel că, Google a precizat că interfața Search/Shopping este concepută pentru a-i ajuta pe utilizatori să găsească într-un singur loc produsele care sunt la reducere pe internet. În acest fel, ei pot evita instalarea unor aplicații dedicate acestei practici.
Google lansează noi funcții pentru depistarea reducerilor
În acest fel, interfața va afișa oferte la produse din categorii precum îmbrăcăminte, electronice, jucării și produse de înfrumusețare.
Totodată, vor fi afișate produsele reduse ale mai multor tipuri de comercianți, de la magazine mari, producători, mărci de designer și chiar magazine locale. Se pare că browserul va salva preferințele privind produsele favorite ale utilizatorilor conectați cu un cont de gmail.
Browser-ul Chrome va căuta coduri promoționale
Și asta nu este tot. Browserul Chrome poate căuta în mod activ coduri de reducere și poate vedea codurile promoționale disponibile atunci când deschide pagina unui produs de pe un site.
Mai mult decât atât, tot în bara de adrese va fi introdusă și o etichetă denumită “Shopping Insights”. Aceasta realizează pentru utilizatori un grafic cu istoricul prețurilor în ultimele 90 de zile pentru produsul pe care îl vizualizează.
Se pare că Google facilitează setarea alertelor de scădere de preț atât din Căutare, cât și din Chrome.
Așadar, atunci când vă uitați la un produs în Căutare pe telefon, puteți acum să dați click pe pictograma clopoțel de lângă numele produsului pentru a primi notificări prin e-mail și push dacă prețul produsului respectiv scade de la comercianții cu amănuntul de pe web.