Ce au primit clienţii Enel în loc de factură pe luna ianuarie. Reprezentanții companiei au făcut anunțul: „Ne cerem scuze...”
Publicat pe 11.02.2023 la 16:24 Actualizat pe 11.02.2023 la 16:36
Enel este compania care se ocupă de energia electrică și gaze naturale. Astfel, reprezentații firmei au trimis norificari celor peste 3 milioane de clienți din România. Astfel, comapania a transmis, printr-un comunicat, că vor exista întârzieri la emitarea facturilor pentru consumul de curent şi gaze pe luna ianuarie. Cum se prezintă notificarea.
- Ce au primit clienţii Enel în loc de factură pe luna ianuarie
- Reprezentanții companiei au făcut anunțul
Enel le-a făcut o supriză neașteptată clienților săi. Astfel, printr-un comunicat oficial, transmis de reprezentații firmei, Enel își cere scuze pentru întârzierea facturilor la energie electrică și gaze naturale.
Notificarea trimisă de Enel clienților
În urmă cu puțin timp, pe pagina de Facebook a companiei Enel, a apărut un mesaj. Astfel, firma își cere scuze pentru că nu a putut trimite facturile la timp în ultimele 2 luni. Motivul îl reprezintă măsurile de plafonare a prețurilor la energie electrică și gaze naturale.
"Continuăm să lucrăm la actualizarea sistemelor noastre informatice pentru implementarea celor mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie electrică și gaze naturale, astfel încât acestea să se regăsească corect și complet în facturi. În acest context, facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale vor fi emise cu întârziere, lucru pentru care ne cerem scuze.", a transmis Enel, printr-un mesaj publicat pe contul oficial de Facebook.
Ce au transmis reprezentanții Enel
Astfel, în decursul zilei de vineri, clienţii Enel au primit mai multe notificări. Acolo se precizează întârzierea la emiterea facturilor din luna ianuarie, dar și decembrie. Aceste mesaje au fost trimise chiar pe mail.
"Bun găsit,
Așa cum știi, cele mai recente modificări legislative în domeniul energiei, cu impact asupra modului de facturare a consumului tău de energie electrică și gaze naturale, au intrat în vigoare în a doua parte a lunii decembrie 2022*.
În acest moment, noi, furnizorul tău de energie, continuăm să actualizăm sistemele noastre informatice, astfel încât să reflecte aceste modificări legislative. Acest lucru ne determină să emitem facturile aferente consumului tău de energie electrică și gaze naturale cu întârziere. Ne cerem scuze pentru acest lucru, însă această activitate este necesară pentru a reflecta corect și complet măsurile legislative referitoare la plafonarea prețului la energie.
Citește aici totul despre categoriile de plafonare în care te încadrezi.
*Noua legislație, intrată în vigoare începând cu data de 16 decembrie 2022, completează măsurile dedicate pieței energiei electrice și gazelor naturale prevăzute de O.U.G. nr. 27/2022 (cu modificările și completările ulterioare), aplicabile perioadei 16 decembrie 2022– 31 martie 2025.
Mereu alături de tine,
Echipa Enel", se arată într-un comunicat Enel.
CITEȘTE ȘI: Amenzi de sute de lei pentru întârzierea de emitere a facturilor. Enel, CEZ sau E.ON au fost sancționate