Ce este Clubhouse. Rețeau socială face furori în lume, dar nu oricine se poate înscrie
Publicat pe 16.02.2021 la 17:57 Actualizat pe 16.02.2021 la 17:57
Clubhouse este o nouă rețea socială, lansată în luna martie a anului ce tocmai a trecut, astfel că nu oricine se poate înscrie, însă creatorii aplicației, care face acum furori în toată lumea, Paul Davidson şi Rohan Seth, promit că acest lucru va fi permis în viitor pentru toată lumea.
- Clubhouse a fost lansat în luna martie 2020.
- Accesul în Clubhouse este momentan limitat.
Mediul online s-a mărit din nou și asta pentru că pe piața virtuală, pe lângă Facebook, Intsgaram, Twitter, Tik-Tok, a mai apărut o aplicație socială. Clubhouse este numele ei și este o platformă de socializare bazată pe audio-chat.
Astfel, utilizatorii pot asculta conversaţii şi interviuri live pe un număr mare de subiecte alese de ei, primind astfel o listă de recomandări în funcție de informațiile pe care le-au oferit. Mai mult decât atât, odată conectat, orice utilizator va putea începe propria conversație intimă sau publică sau va putea asculta conversații ori conferințe ținute de alți utilizatori, bineînțeles, legate de orice subiect, de la sport la tehnologie, literatură, istorie, actualitate și altele, dar dar care să nu includă mai mult de 5.000 de utilizatori.
Totodată, pe această nouă rețea de socializare, trebuie să știți că nu există poze sau video-uri, ci în prim-plan sunt doar fotografiile de profil și vocile celor care se conectează pe Clubhouse.
Clubhouse este noua rețea socială care face furori în lume
De menționat este și faptul că, deocamdată, noua aplicaţie funcţionează prin invitaţii, fiind disponibilă doar utilizatorilor iPhone, şi nu poate fi descărcată prin App Sore, însă cei care stau la baza acestei noi invenții, spun că acest lucru se va schimba în viitorul apropiat, astfel încât toată lumea să aibă acces la Clubhouse.
Ei bine, se pare că de când a fost lansată și până la acest moment, noua rețea socială a cucerit internetul și lumea întreagă, căci în luna mai a anului 2020 avea doar 1.500 de utilizatori, valorând aproximativ 100 de milioane de dolari, iar acum este una dintre cele mai populare startup-uri americane, având peste două milioane de utilizatori și fiind evaluată la peste un miliard de dolari. Dar trebuie să spunem că această lansare se datorează și faptului că Tesla Elon Musk a găzduit un chat audio cu CEO-ul Robinhood Vladimir Tenev, transmis live pe YouTube.
Citește și: Foloseşti Instagram? Atunci trebuie să citeşti asta