Ce înseamnă giveaway pe Instagram sau pe Facebook
Publicat pe 13.07.2021 la 11:37 Actualizat pe 13.07.2021 la 11:37
Mai mult ca sigur ați văzut cel puțin o dată pe Instagram sau pe Facebook cuvântul ”giveaway”. Ei bine, dacă nu știți ce înseamnă și de ce mai toate persoanele publice intră în acest joc, acum este momentul să elucidăm ”misterul”.
- Giveaway-ul, tot mai des întâlnit pe rețelele de socializare.
- Giveaway este un concurs cu reguli clare pentru câștigarea unor cadouri.
Mai concret, acest concurs/tombolă sau acest giveaway este pus în joc de către o persoană publică/influentă, având la bază reguli, un termen limită relativ scurt, dar și un câștigător ce va fi ales prin tragere la sorți, totul pentru faimă, căci automat crește numărul urmăritorilor de pe rețelele de socializare.
Ce înseamnă giveaway pe Instagram sau pe Facebook
Giveaway este un cuvânt ce provine din limba engleză și înseamnă ”concurs”. Iar aceste concursuri virtuale, ce oferă machiaje, vacanțe, haine, cărți, încălțăminte și multe altele, se găsesc tot mai des pe paginile de Instagram ori de Facebook ale anumitor persoane publice.
Așadar, ca orice fel de concurs, acest ”giveaway” are la bază câteva reguli stabilite de cine oferă cadoul, un termen limită de înscriere a persoanelor care doresc să intre în posesia a ceea ce este pus în joc, dar și un moment de tragere la sorți. Ultima etapă fiind, bineînțeles, extragerea numelui câștigător, anunțat ulterior prin mesaj direct ori prin etichetarea câștigătorului în postarea concursului.
Dacă fericitul câștigător nu răspunde pentru ridicarea premiului în decursul a câtorva ore, organizatorul va face o altă tragere de sorți pentru desemnarea unei alte persoane care să se bucure de cele puse în joc.
Cine poate organiza un giveaway pe rețelele sociale
Ei bine, dacă vă întrebați cine poate organiza un asemenea giveaway, vă spunem că acest tip de joc este făcut pe Instagram sau pe Facebook de o persoană influentă sau una autonumită influencer/model.
Aceasta trebuie să dispună de o sumă de bani ori de un parteneriat cu cel care pune anumite obiecte în joc, de o cameră bună pentru realizarea unui video sau a unor fotografii, de un text atrăgător și coerent și cel mai important de o memorie bună, astfel încât să nu uite ca la data promisă să realizeze tragerea la sorți a câștigătorului.
Citește și: Ce înseamnă up pe Facebook. Comentariul întâlnit adesea pe grupuri