Un comerciant de piese auto și-a promovat firma, folosind cazul din Caracal: „Monstrul ne-a omorât prețurile!”
Publicat pe 01.08.2019 la 12:56 Actualizat pe 01.08.2019 la 13:26
În timpul în care o țară întreagă este îndoliată și revoltată, o firmă a decis că este mometul oportun să își promoveze serviciile. Așa a reușit să șocheze mai mulți potențiali clienți, printr-un e-mail care te face să te scarpini la ochi.
În timpul în care o țară întreagă este îndoliată și revoltată, o firmă a decis că este momentul oportun să își promoveze serviciile. Așa a reușit să șocheze mai mulți potențiali clienți, printr-un e-mail care te face să te scarpini la ochi.
„Monstrul din Caracal ne-a omorât prețurile, profită de cele mai mari reduceri din acest an”, se arată la începutul mesajului halucinant, trimis de un comerciant de piese auto. „Se pare că monstrul din Caracal ne-a afectat și pe noi și ne-a omorât prețurile, astfel avem reduceri substanțiale la peste 20.000 de produse”, se arată mai jos, în același e-mail.
Bineînțeles, s-a stârnit multă revoltă pe rețelele de socializare, acolo unde a fost postată și o captură cu e-mailul șocant. Oamenii au luat cu asalt pagina comerciantului, cerând explicații.
Ulterior, firma și-a cerut scuze pentru campania mai puțin inspirată.
„Mail-ul nu reprezintă poziţia noastră faţă de acest subiect, a fost o greşeală pe care ne-o asumăm. Vă mulţumim pentru înţelegere!”, au transmis reprezentanții firmei.