Cum a fost înșelat un turist în Mykonos. A primit o notă de plată de aproape 400 de euro. Ce comandase, de fapt
Publicat pe 27.06.2023 la 17:43 Actualizat pe 27.06.2023 la 17:43
Mykonos este una dintre cele mai luxoase destinații din întreaga Europa. Acesta este categoric locul preferat de milionarii lumii, însă, potrivit spuselor turiștilor, prețurile sunt exagerat de mari. Cum a fost înșelat un turist în Mykonos, după ce a primit o notă de plată de aproape 400 de euro. Ce comandase, de fapt.
- Cum a fost înșelat un turist în Mykonos
- A primit o notă de plată de aproape 400 de euro
Nu este o noutate faptul că Insula Myconos este una dintre destinațiile scumpe ale Greciei. Acest loc este foarte des comparat cu Insula Ibiza, iar asta datorită atmosferei speciale, dar și a distracției nocturne.
Cum a fost înșelat un turist în Mykonos
Pentru că aici totul este lux și opulență, recent, un turist a mărturisit a fost păcălit cu o sumă în valoare de 376 de euro, după ce a comandat un mic prânz la un restaurant din Mykonos. Mai mult decât atât, acesta a detaliat într-o postare, pe care a făcut-o publică pe reţelele sociale, cum au fost furați şi minţiţi în zona cunoscută, Platys Gialos.
Ei bine, restaurantul se află exact în aceeași loc cu altă locaţie, DK Oyster Bar, care este cunoscută pentru înșelătorii. Această zonă a fost bombardată cu recenzii negative din partea clienţilor furioși care spun că au fost minţiţi pe faţă.
A primit o notă de plată de aproape 400 de euro
Așadar, turistul care a fost înșelat a explicat printr-o postare, pe reţelele sociale, că au fost acaparaţi de un chelner în timp ce îşi căutau un loc pe plajă.
Mai mult decât atât, membrul personalului a spus că familia ar putea folosi șezlongurile hotelului cu condiția să cumpere două băuturi, iar clientul a aceptat imediat oferta precizând că a fost o afacere aparent echitabilă. Însă, la scurt timp, chelnerul a insistat să plaseze o comandă.
Cu toate acestea, membrii restaurantului au fost întrebaţi despre prețuri, însă au evitat să răspundă. Tot ce au precizat fost faptul că preparatele pe care le dețin sunt ieftine.
„În acest timp, ne-a forțat să comandăm milkshake-uri pentru copiii noștri. Pentru că am stat acolo aproximativ o oră, ne-am gândit că la fel de bine am putea să comandăm niște mâncare, el recomandându-ne niște calamari la preţul de 19 euro. Mi-a spus că vine cu o salată și pâine pentru care am întrebat din nou dacă este o taxă separată, iar el a spus «Nu»”, a declarat turistul.
Ce surpriză a avut turistul când a primit nota
Totodată, după ce și-a exprimat dezamăgirea față de prețurile excesive, clientul a mărturisit că a fost tratat cu ostilitate, astfel că acesta a susținut faptul că unul dintre casieri a rupt partea de sus a chitanței, care include detalii despre tranzacție și a precizat, mai apoi, că nu a fost obținută nicio semnătură după ce cardul lui de credit a fost debitat cu suma uluitoare de 376 de euro.
„Când ne-a venit nota, am fost îngrozit, deoarece calamarii costau 148 euro, milkshake-urile pe care nu le-am dorit niciodată, dar am fost forțați să le comandăm pentru copiii noștri, au fost 38 euro fiecare, iar salata și pâinea despre care ni s-a spus că sunt gratuite erau 28 și, respectiv, 14.50 euro.”, a mai precizat turistul.