Cum sunt ținuți în carantină suspecții de COVID-19 într-un hotel din Mamaia! Românii primesc mâncare expirată în vase ruginite
Publicat pe 15.04.2020 la 17:10 Actualizat pe 15.04.2020 la 17:10
Nu puțini au fost cei care s-au plâns de condițiile de carantinare în care au fost ținuți, la revenirea în țară. De data aceasta, neregulile au fost descoperite de către inspectorii Protecției Consumatorilor Constanța, într-un hotel din Mamaia, unde sunt cazați românii întorși din străinătate.
Nu puțini au fost cei care s-au plâns de condițiile de carantinare în care au fost ținuți, la revenirea în țară. De data aceasta, neregulile au fost descoperite de către inspectorii Protecției Consumatorilor Constanța, într-un hotel din Mamaia, unde sunt cazați românii întorși din străinătate.
Mai multe nereguli, printre care alimente trecute de termenul de valabilitate, lăzi cu pâine ținute pe podea, vase ruginite și mucegai, au fost descoperite de inspectorii Protecției Consumatorilor. Aceștia au efectuat un control la societatea care pune la dispoziție mancarea românilor carantinați în hotelul din stațiunea Mamaia.
Nereguli grave la hotelul în care sunt carantinați românii veniți din Diaspora
Amenzile aplicate societății pentru neregulile găsite ajung până la suma de 13.000 de lei.
De asemenea, s-a constatat că bucătăria societății nu avea amenajată o zonă de pregătire care să permită păstrarea meselor calde, iar locurile în care erau ținute alimentele nu erau igienizte.
Mai mult decât atât, piesele de mobilier prezentau urme de rugină și mucegai, iar ustensilele de gătit și vasele erau vechi, neprofesionale și deteriorate, potrivit Mediafax.
„Pentru abaterile de la legislaţia specifică protecţiei consumatorilor constatate, au fost aplicate trei amenzi în valoare de 13.000 lei, dispunându-se ṣi măsura opririi definitive de la comercializare pentru o cantitate de 27 kg materii prime şi preparate culinare”, au transmis, miercuri, reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.