De ce ai nevoie de un site atunci când demarezi o afacere ?
Publicat pe 26.06.2018 la 16:25 Actualizat pe 26.06.2018 la 16:28
A avea un site sau un blog reprezintă, în ziua de azi, o garantie că vei deveni mult mai vizibil în mediul online, indiferent că detii o firma sau ești un simplu jurnalist aflat la început de drum care isi incepe activitatea pe un blog. Cu investiții minime, oricine își poate crea astăzi, cu ajutorul unei firme specializate, un site sau un blog. Pentru pret web design contactați IT Exclusiv, unde veti primi cele mai bune oferte si sfaturi venite din partea unor specialisti cu larga experienta in domeniu.
Cei care se gândesc la deținerea unui site trebuie sa mai aibă în vedere că, în afară de prețul pe care îl vor plăti pentru crearea acestuia, vor trebui sa plătească apoi și o sumă anuală pentru hosting, adică ceea ce se cheama găzduirea pe un server. Lăsând la o parte cheltuielile cu întreținerea site-ului, trebuie sa spunem că există o tendință generală în rândul societății de a își muta afacerile în mediul online. Nu mai este un secret pentru nimeni ca viitorul apartine mediului online, iar celebra zicala “daca nu esti pe net, nu existi” tinde sa se adevereasca.
Aproape că nu mai exista firma sau mare companie care sa nu detina si un site web, prin intermediul căruia sa se faca cunoscuta utilizatorilor. Conexiunea la internet aproape că a devenit o banalitate in randul posesorilor de gadgeturi moderne, astfel că aceștia pot căuta oricând diverse informații legate de domeniul lor de interes. Mobilitate este cuvantul de ordine in randul utilizatorilor de internet.
In ultima vreme, smartphone-ul a devenit dispozitivul favorit de pe care se accesează internetul, site-urile cautand sa isi optimizeze continutul si interfata pentru mobil. Datorita acestei evoluții spectaculoase a dezvoltării internetului in tara noastră, posibilitățile de dezvoltare ale firmelor sunt multiple. Rețelele de socializare, la randul lor, au devenit un alt instrument pe care multe companii îl folosesc pentru a se face cunoscute. Chiar daca esti prezent pe Facebook prin intermediul contului personal, al unei pagini personale create aici sau cu ajutorul prezentei pe diverse grupuri, toate acestea nu pot compensa lipsa unui site.
Avand un site dedicat firmei tale, te poti face mult mai vizibil pentru publicul tinta. Daca, pentru a te gasi pe Facebook, clientii trebuie sa aiba cont pe respectiva retea de socializare, fiind nevoie sa foloseasca serviciile acesteia, un site poate fi gasit cu usurinta in cautarile motorului de cautare Google. In plus, cu ajutorul strategiilor SEO, poti ajunge in topul cautarilor ce sunt facute pe Google, pe domeniul de activitate al firmei tale. De-asta spunem ca o afacere completa nu se poate rezuma doar la prezenta pe o retea de socializare, ci ea trebuie sa fie corelata cu existenta unui site web pe care utilizatorul sa ajunga si de unde sa preia toate datele referitoare la afacerea ta.
Totuși, deținerea unui site este binevenita, fiecare având posibilitatea să îl popularizeze si prin intermediul acestor rețele sociale sau cu ajutorul e-mail-ului . In acest sens, exista posibilitatea să atragi oameni care sa se aboneze la newsletter-ul companiei, informațiile de interes putând fi trimise instant la cei care au solicitat abonamentul. Astfel, aceștia stiu in permanenta tot ceea ce aduce compania nou pe piata.
In plus, daca esti prezent pe Facebook, pe grupuri sau pe o pagina personala, poti posta acolo link catre site-ul tau si, astfel, poti atrage vizitatori numerosi din aceste zone. Daca, de pilda, detii o firma de publicitate si vrei sa o popularizezi, poti alege sa te inscrii pe grupuri dedicate de Facebook unde poti posta diverse anunturi cu link catre site-ul detinut de tine.