Estetician celebru, victima unei escrocherii de proporții | Firma suspectă, dată pe mâna DIICOT | DOCUMENT
            	            		De Narcis Voica.
            					Publicat pe 30.10.2025 la 21:56
				Actualizat pe 30.10.2025 la 21:56            	
Medicul Renert Gad a ajuns victima escrocilor cibernetici, după ce o firmă celebră i-a montat un POS dubios în clinică, iar toate sumele încasate au fost transferate direct în contul unei alte persoane, prejudiciul fiind evaluat la peste 350.000 de lei.
- Medicul Renert Gad este într-o situație incredibilă
- Toți banii încasați de clinica sa, prin POS, au ajuns la o altă persoană
- Firma care i-a instalat POS-ul buclucaș este acuzată de fraudă
- Plângerea a ajuns pe masa procurorilor DIICOT
- Prejudiciul: peste 350.000 de lei
Katia Cicală, avocata esteticianului căruia i-au fost furați banii din cont, a declarat, în exclusivitate pentru SPYNEWS.ro, că a încercat să rezolve situația pe cale amiabilă, însă banca a ignorat notificările, iar compania care a montat POS-ul buclucaș a avut o reacție halucinantă. „Abia după o lună ați observat că vă lipsesc banii?”, a fost reacția companiei care este considerată cea mai mare de pe piața din România.
  
  
  În documentele transmise inițial băncii și companiei care administrează POS-ul, apoi procurorilor DIICOT, se menționează că totul început în luna august, când banca l-a anunțat pe esteticianul Renert Gad că trebuie să înlocuiască POS-ul de la recepția clinicii. La începutul lunii trecute, la clinică s-a prezentat un anume Dragoș C., despre care reprezentanții companiei cu POS-ul - colaboratoarea băncii - au afirmat că este angajatul lor, la departamentul tehnic.
  
  
  Din data de 19 septembrie, în contul firmei nu a mai fost virat niciun leu, cu toate că au fost încasări de peste 350.000 de lei. După mai multe verificări, angajații clinicii au descoperit că toate sumele achitate cu cardul au fost virate unei alte persoane.
  
  
Avocata Katia Cicală a declarat, în exclusivitate pentru SPYNEWS.ro, că, după ce încercările de rezolvare a situației pe cale amiabilă au eșuat, clientul ei a decis să sesizeze DIICOT. „Societatea a devenit victima unui mecanism fraudulos, prin care încasările efectuate prin terminal POS au fost direcționate către un cont aparținând unei persoane terțe, fără consimțământul sau cunoștința societății. În calitate de reprezentant legal al societății comerciale prejudiciate, am contactat persoana terță, care se pare că nu are cunoștință și nu recunoaște faptul că ar fi încasat aceste sume de bani.
  
  
  
  Am formulat notificări oficiale către instituțiile implicate și am sesizat DIICOT, având în vedere suspiciunea rezonabilă de comitere a unor infracțiuni, respectiv furt, acces ilegal la un sistem informatic și efectuarea de operațiuni financiare în mod fraudulos. Solicităm recuperarea prejudiciului, remedierea urgentă a situației și vom solicita, de asemenea, și daune morale și materiale. Pare incredibil ca în anul 2025, o societate comercială care are încredere deplină în serviciile bancare să ajungă să se confrunte cu o astfel de situație”, a mai adăugat av. Katia Cicală.
Citește și: Moștenirea directoarei de spital care a murit în condiții suspecte | Detalii exclusive
 
				 
			
		 
							                            
							                            
							                            
							                           



 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		 
			
			
		