O cunoscută companie aeriană vrea să se extindă în România. Noi destinaţii ar putea apărea în țara noastră
Publicat pe 11.12.2023 la 17:47 Actualizat pe 11.12.2023 la 17:47
O cunoscută companie aeriană vrea să-şi extindă activitatea pe teritoriul ţării noastre. Am putea avea parte de noi destinații începând cu anul viitor. Iată despre ce este vorba!
- Compania aeriană care vrea să se extindă în România
- Ar putea anunţa noi destinaţii
Vești bune pentru românii care preferă avionul pentru destinațiile de vacanță! Turkish Airlines ar putea anunţa noi destinaţii în România, pe lângă cele din Bucureşti, Cluj şi Constanţa.
Compania aeriană care vrea să se extindă în România
Ei bine, Turkish Airlines este singura companie care operează nave wide-body pe aeroporturile autohtone.
Începând de anul viitor ar putea anunţa noi destinaţii pe lângă cele din Bucureşti, Cluj şi Constanţa pe care le deserveşte în prezent. Se pare astfel că România este o parte importantă a business-ului companiei turce.
Mai mult decât atât, potrivit estimărilor companiei, la nivel global, traficul aerian se va dubla până în 2042, urmând a creşte de 1,5 ori până în 2033.
“Ne uităm şi la alte aeroporturi din România, aşa că este posibil să anunţăm noi destinaţii“, a declarat Sedat Orman, vicepreşedintele responsabil cu vânzările în Europa de Est al Turkish Airlines.
Principalele zboruri: Dubai, Maldive, SUA
Mai mult decât atât, principalele destinaţii ale pasagerilor care se îmbarcă în aeronavele Turkish Airlines în Bucureşti sunt cele exotice, precum Dubai sau Maldive, dar şi Statele Unite ale Americii.
În acest fel, compania aeriană turcă ocupă locul al doilea în funcţie de numărul de destinaţii deservite, zburând în 129 de ţări către 340 de oraşe şi 345 de destinaţii (în câteva oraşe oraşe având zboruri pe mai multe aeroporturi, precum e cazul Londrei).
Și, asta nu este tot. Comapnia Turkish Airlines are cea de-a 9-a flotă de aeronave din lume, până în 2032 intenţionând să crească numărul avioanelor pe care le operează cu 87%. Turkish Airlines este activă în România din 1993, unde deţine propriii angajaţi, ca de altfel în toate cele 129 de state în care operează, chiar şi în Nepal.
“Avantajul faptului că avem propriii angajaţi şi că nu operăm prin companii terţe este reprezentat pe de o parte de contactul direct cu autorităţile, dar şi cunoaşterea în detaliu a nevoilor şi preferinţelor clienţilor”, susţine Sedat Orman.