Orașul din România care a devenit oficial destinația turistică a anului 2022. Brașovul a luat doar premiul special în acest an
De Razvan Paltin.
Publicat pe 27.06.2022 la 11:52
Actualizat pe 27.06.2022 la 11:52
În aceast an un alt oraș din România a câștigat competiția pentru Destinația Turistică a Anului 2022 la categoria City Break. Brașovul a primit din partea juriului doar premiul special, însă iată care e orașul câștigător. Totodată, Târgoviște a devenit destinația turistă preferată de românii din Muntenia, Dobrogea și Oltenia.
- Care e orașul care a câștigat această competiție
- Brașovul a fost pe locul II
Municipiul Iași a câștigat în acest an competiția pentru Destinația Turistică a Anului 2022 la categoria City Break, iar orașul din zona Moldovei s-a luptat pentru acest premiu cu Brașov și Târgoviște, în urma voturilor obținute.
Orașul din România care în acest an a devenit oficial destinația turistică a anului 2022
Dacă Iașul a devenit destinația turistică a acestui an, Brașovul a reușit să ia doar premiul special al juriului, însă Târgoviște a câștigat trofeul pentru Destinația Anului 2022 în ceea ce privește Muntenia, Oltenia și Dobrogea.
21.655 de români au fost nominalizat care sunt destinațiile lor preferate, iar 25 de membrii din juriu, juriu format din bloggeri și experți în turism, au adus propriul lor arugment asupra destinațiilor calificate în finala etapei regionale.
La baza jurizării au stat trei criterii. Mai exact s-a făcut referire la atractivitatea obiectivelor și experiențelor turistice din destinația respectivă, implicarea comunității evidențiată prin investiții de infrastructură și acțiuni de promovare, dar și puterea brandului de destinație.
După câștigarea acestui titlu, orașul Iași va beneficia de o promovare intensă drept o destinație perfectă pentru un city break.
Ce scop are acest concurs
Partener în cadrul competiției ”Destinația anului 2022” a fost Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, iar concursul desfășurat reprezintă de fapt o acțiune de promovare a turismului din România.
Acest concurs are ca scop popularizarea locurilor emblematice ale României prin intermediul rețelelor de socializare și a platformelor online. Prin acest concurs se dorește promovarea locurilor pe care România le oferă și dezvoltarea turismului.