Podul de la Brăila, noi controverse, la opt luni de la inaugurare. Denivelări, șuruburi slăbite și fisuri în structură
De Oana Vacarusi.
Publicat pe 01.03.2024 la 20:21
Actualizat pe 01.03.2024 la 20:21
Podul de la Brăila a fost inaugurat pe data de 6 iulie 2023. La doar opt luni de când a fost dat în folosință apar noi controverse despre proiectul de infrastructură care a fost prezentat ca fiind cel mai spectaculos.
- Noi controverse la opt luni de la inaugurarea Podului de la Brăila
- Primele probleme cu podul au apărut imediat după inaugurare
Amintim că, la aproximativ două luni de la deschidere, podul de la Brăila a avut nevoie de reparații. Imaginile pe care șoferii care au tranzitat în luna septembrie 2023 podul, arătau faptul că a fost începută decopertarea asfaltului vălurit de pe prima bandă.
Noi controverse la opt luni de la inaugurarea Podului de la Brăila
În curând se face un an de când Podul de la Brăila a fost inaugurat cu fast, iar reparaţia lui nu s-a încheiat nici acum, la aproape 8 luni de când a fost dat spre folosință.
Proiectul de infrastructură, prezentat ca fiind cel mai spectaculos din România, de după Revoluție, nu a fost nici până azi recepţionat de autorităţi, scrie antena3.ro.
Deși ar exista fisuri în structura de rezistență, autoturismele trec pe acolo, peste Dunăre. Localnicii din Măcin, oraşul prin care trec şoferii, sunt revoltați. Spun că nu mai suportă zgomotul infernal şi se plâng că au început să apară probleme la fundaţiile locuinţelor.
Podul de la Brăila a intrat în reparații la doar două luni de la inaugurare
În luna septembrie a anului 2023, adică la doar două luni de la inaugurare, podul de la Brăila a intrat în reparații.
La începutul lunii august, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu și directorul general CNAIR, Cristian Pistol spuneau că transportatorii de marfă care nu au respectat nici restricția de 40 tone nici interdicțiile de temporare din zilele cu coduri portocalii și roșii de caniculă sunt vinovați pentru denivelările apărute pe pod.
,,Periculos nu este, sunt niște deformări pe care le-am constatat și noi. Nu doar Podul Brăila are probleme, în general obiectivele de infrastructură noi au o perioadă… în care se mai tasează. Am cerut antreprenorului să facă o expertiză, poate fi și o metodologie de așternere a asfaltului care nu s-a potrivit acestui tip de pod”, au spus atunci oficialii CNAIR.