Polițistul care a vorbit cu Alexandra era singur pe tură, de 24 de ore: „Avea alte trei apeluri în așteptare”
Publicat pe 01.08.2019 la 11:21 Actualizat pe 01.08.2019 la 11:32
Apelul telefonic al Alexandrei care i-ar fi putut salva viața ar fi fost o victimă a unei probleme logistice. Potrivit ministrului interimar de Interne, polițistul care a vorbit cu fată, când ea a sunat la 112, era singur pe tură timp de 24 de ore.
Apelul telefonic al Alexandrei care i-ar fi putut salva viața ar fi fost o victimă a unei probleme logistice. Potrivit ministrului interimar de Interne, polițistul care a vorbit cu fată, când ea a sunat la 112, era singur pe tură timp de 24 de ore.
Polițistul care a vorbit cu Alexandra Măceșanu și i-ar fi spus să închidă telefonul, pentru că avea alte apeluri în așteptare, era singur pe tură și, se pare, chiar avea alte apeluri în așteptare. Mai exact, trei, dintre care unul era un caz de violență domestică, în care o femeie ar fi putut fi ucisă.
„La Caracal a fost o problemă de logistică. Era un singur operator, ceea ce este o problemă. Operatorul mai avea alte trei apeluri în așteptare, dintre care unul era cu violență domestică, dar violență domestică unde existau indicii că se putea petrece o crimă. Probabil de aceea ați văzut atitudinea operatorului 112, a stat de vorbă în maniera pe care am văzut-o”, a declarat Mihai Fifor, ministrul interimar de Interne, conform Digi24.
Tot el a declarat că, printre măsurile dorite să fie implementate, se numără și trecerea serviciului 112 de la STS la MAI.
„Pentru București vom avea pe același loc 112, ambulanța, SMURD, pompierii și din această structură lipsește poliția. Până pe 8 august va veni și poliția, din ordinul meu, alături de această structură”, a mai declarat Fifor.