Reprezentanții Auchan, reacție după ce Marian Godină a criticat decizia de eliminare a casierilor: „Odată cu implementarea noului sistem...”
De Bianca Cimpoi.
Publicat pe 05.03.2023 la 12:35
Actualizat pe 05.03.2023 la 12:35
Marian Godină a postat un mesaj pe Facebook, în urmă cu o zi, în care se declară nemulțumit de implementarea noului sistem de Auchan în care oamenii își plătesc singuri produsele. Ulterior, reprezentanții Auchan au venit cu precizări.
- Reprezentanții Auchan, reacție după ce Marian Godină a criticat decizia de eliminare a casierilor
- Mesajul transmis de retailer
În urmă cu o zi, Marian Godină și-a exprimat nemulțumirea, după ce Auchan a anunțat că a fost luată o măsură astfel încât oamenii să își plătească singuri cumpărăturile, fiind, astfel, eliminați casierii.
Auchan a reacționat în urma comentariilor făcute de Marian Godină
Reprezentanții Auchan au venit cu lămuriri, după ce decizia de a implementa sistemul self check - out i-a împărțit pe români în două tabere.
Marian Godină a comentat decizia luată de reprezentanții Auchan, fiind mai degrabă nemulțumit.
Compania a anunțat că măsura nu a fost luată pentru a reduce din numărul angajaților, care lucrează în continuare în cadrul lanțului de magazine, ci este mai degrabă o adaptare la noile cerințe, având în vedere că tot mai multe supermarketuri din lume au luat o decizie asemănătoare.
„Toți colegii noștri casieri sunt în continuare angajați și prezenți în magazin, disponibili să ofere suport în scanarea produselor. Odată cu implementarea noului sistem de case, meseria de casier evoluează de la activități de rutină tehnică către activități de relaționare, acompaniere și consiliere clienți. Astfel, colegii noștri din zona caselor rămân la dispoziția oricărui client care are nevoie de ajutorul lor și nicio persoană nu a fost disponibilizată”, a transmis Auchan.
Lanțul de magazine susține că a implementat sistemul pentru a reduce din timpul petrecut la coadă
Reprezentanții au mai spus că un astfel de sistem nu avea cum să nu fie implementat și că decizia a fost luată pentru a reduce din numărul persoanelor care stau la cozi, nu pentru a da afara o parte din angajați, despre care Auchan spune că lucrează în continuare în cadrul lanțului de magazine.
„Ca urmare a unui amplu proces de modernizare a liniei caselor de marcat, o parte dintre magazinele noastre oferă acum clienților o soluție eficientă prin care toate casele de marcat sunt deschise permanent. Evitarea formării de cozi și reducerea timpului petrecut la casă sunt beneficiile principale pe care le oferim clienților noștri”, au mai transmis reprezentanții.