Românii blocați într-un aeroport din Portugalia timp de 24 de ore. Care a fost reacția companiei WizzAir în urma disconfortului creat
Publicat pe 07.07.2023 la 18:35 Actualizat pe 07.07.2023 la 18:35
Este sezonul concediilor, iar aeroporturile sunt pline de turiști care pleacă în tot felul de destinații care mai de care exotice. Totodată, și traficul aerian a crescut cu peste zece procente, iar responsabilii susțîn că au suplimentat personalul în orele de vârf, asta pentru a nu se crea blocaje. O altă situație fără precedent a avut loc, pe un aeroport din Portugalia, acolo unde turiștii români au rămas blocați și, mai apoi, au fost îmbarcați cu o întârziere de mai bine de 24 de ore. Cum a explicat compania WizzAir situația creată.
- Românii blocați într-un aeroport din Portugalia au fost îmbarcați cu o întârziere de mai bine de 24 de ore
- Cum a explicat compania WizzAir situația
Chiar și în momentul de față companiile aeriene se confruntă, în continuare, cu o criză de angajați. Acesta fiind poate și motivul pentru care multe curse ajung să aibă întârzieri mari sau chiar să fie anulate.
Românii blocați într-un aeroport din Lisabona, îmbarcați cu o întârziere de mai bine de 24 de ore
Cei mai afectați au fost cei care au copii, iar asta pentru că, pe lângă cei mici, ei trebuie să se chinuie și cu bagajele.
Ei bine, un alt caz a creat sute de nervi, asta după ce peste 200 de români au rămas blocați miercuri pe Aeroportul din Lisabona. Se pare că această cursă programată a fost anulată fără motiv, susțin turiștii.
La scurt timp după ce a fost anunțată întârzierea, oamenii au primit un simplu mesaj să revină în aeroport a doua zi, pentru o un nou zbor.
Toți pasagerii s-au cazat pe unde au putut, iar a două zi au mers, din nou, la aeroport pentru a decola spre destinația unde ar fi trebuit să se afle deja.
Ei bine, nici atunci nu au avut prea mare noroc, iar asta căci acolo au aflat că zborul a fost reprogramat pentru joi seară. Însă, în cele din urmă au fost îmbarcați cu o întârziere de mai bine de 24 de ore, și au ajuns la București vineri, la 4 dimineața.
Cum a explicat compania WizzAir situația
Ei bine, compania aeriană a decis să dea oamenilor o explicație și a precizat faptul că că aeronava care opera zborul a trebuit să fie supusă unor verificări tehnice neplanificate.
Mai mult decât atât, compania WizzAir a promis pasageriilor că vor primi bani pentru noaptea de cazare pe care au fost nevoiți să o achite și și-a cerut scuze pentru situația creată.