Scandal într-un centru de carantină din Herculane! Oamenii se plâng de mâncare: ”Am primit o ciorbă de fasole sleită. Parcă suntem infractori”
Publicat pe 13.04.2020 la 09:58 Actualizat pe 13.04.2020 la 10:00
Românii întorși din străinătate în plină pandemie de plâng de condițiile din carantină! Mai mulți oameni izolați într-un hotel devenit centru din Herculane susțin că mâncarea primită nu este bună!
Românii întorși din străinătate în plină pandemie de plâng de condițiile din carantină! Mai mulți oameni izolați într-un hotel devenit centru din Herculane susțin că mâncarea primită nu este bună! Care a fost reacția managerului?
”Seara ne-au dat o bucată de carne fiartă”
Românii veniți din diaspora în această perioadă critică au fost plasați în mai multe centre de carantină din țară. Cu toate acestea, oamenii se plâng de felul în care sunt tratați. Este cazul mai multor persoane aflate într-un hotel devenit centru de carantină din Herculane.
Un tânăr nu a mai putut suporta condițiile și a făcut live pe contul de Facebook, susținând că mâncarea nu este bună, iar camerele sunt neîncălzite. Bărbatul consideră că românii întorși din străinătate sunt tratați ca niște infractori de care toată lumea își bate joc.
„Duminică dimineaţă, am ajuns în Herculane şi, deşi le spusesem celor de acolo că nu mâncasem nimic de două zile, mâncarea de prânz mi-a fost adusă după ora 4.30. În cameră au oprit căldura, azi-noapte am îngheţat, credeţi-mă, şi acum mi-e frig. Ieri, la prânz, am primit o ciorbă de fasole sleită, o bucată de carne de pui, o ciulama de ciuperci rece. A, şi o felie de chec în loc de pâine. Nici mâncarea nu e caldă în hotelul ăsta. Seara ne-au dat o bucată de carne fiartă, cu orez şi trei fâşii de castraveţi muraţi şi, din nou, feliuţa de chec. Azi-dimineaţă am primit două feliuţe de şuncă, cred că, după gust, erau din conservă, două bucăţi de brânză topită, un ou şi puţin gem. E bătaie de joc, parcă suntem infractori pe care, după ce i-au izolat, îi şi înfometează”, a declarat Darius Panescu, pentru expressdebanat.ro.
Managerul hotelului: ”Confundaţi carantina cu sejurul?”
Cuvintele lui au ajuns și la urechile managerului de marketing al hotelului, care a reacționat imediat. A ținut să explice că este aproape imposibil ca angajații din hotel să se ocupe de românii aflați în carantină. În plus, Laura Pătru susține că persoanele aflate în izolare înjură personalul și distrug camerele.
Cât despre mâncarea primită, femeie declară că este aceeași pe care o servesc și clienților hotelului. Din cauza neînțelegerilor cu persoanele carantinate, mai mulți angajați și-au dat demisia.
„Mi-am petrecut ziua plină de nervi şi revoltă pentru bătaia de joc la adresa colegilor mei şi a altora ca ei, care încearcă să facă tot posibilul într-o situaţie îngrozitoare pentru noi toţi. Mi se rupe sufletul pentru acei colegi care trebuie să îndure injurii, gunoaie aruncate de la balcon, urlete, obiecte smulse din pereţi, să te uiţi fără putere cum se năruieşte munca ta de ani de zile, de parcă nu era de ajuns că suntem unul dintre cele mai afectate segmente ale industriei. Mai nou ne luptăm şi cu live-uri care acuză mâncarea? Că nu e ok să se dea brânză topită sau că şunca este de la conservă? Vă bateţi joc de noi? Confundaţi carantina cu sejurul? Oamenii aceia fac tot posibilul, se expun, într-un context de muncă dificil, aprovizionare dificilă. Vă plângeţi că nu se dă destulă căldură? În mastodonţi industriali funcţionali pentru o mână de oameni, neîncălziţi de trei săptămâni, când afară au fost constant între 16 şi 20 de grade? Vă bateţi joc de noi? Vă bateţi joc de eforturile noastre şi ale tuturor celor implicaţi! Să vă fie ruşine! Pentru toate colegele mele care au plâns din cauza umilinţelor voastre! Şi pentru alţii ca ei!”, susține Laura Pătru.