Schimbare importantă pentru toți clienții Hidroelectrica! Cum se transmite indexul pentru luna februarie
Publicat pe 22.02.2024 la 11:29 Actualizat pe 22.02.2024 la 11:29
Hidroelectrica, unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică din România, aduce o schimbare semnificativă pentru toți clienții săi în ceea ce privește transmiterea indexului pentru luna februarie. Această modificare importantă vine cu detalii esențiale referitoare la perioada de raportare a autocitirii.
- Schimbare pentru clienții Hidroelectrica
- Opțiuni de trimitere a indexului
Hidroelectrica, liderul în producția de energie electrică din România, vine cu noutăți importante referitoare la transmiterea indexului pentru luna februarie, schimbând programul obișnuit de raportare.
Schimbare pentru clienții Hidroelectrica
Conform unui anunț oficial postat pe pagina de Facebook și în aplicația iHidro, citirea și transmiterea indexului Hidroelectrica se vor desfășura mai devreme decât de obicei în această lună.
În mod normal, transmiterea indexului are loc între 24 și 28 ale lunii, dar pentru februarie, perioada a fost ajustată. Astfel, clienții sunt încurajați să efectueze autocitirea și să transmită indexul în intervalul 22-26 februarie 2024, pe parcursul a cinci zile.
Opțiuni de trimitere a indexului
Pentru a ușura procesul, Hidroelectrica oferă mai multe opțiuni de comunicare a indexului autocitit:
Apel gratuit la numărul 0800 800 359.
Aplicația iHidro: disponibilă în App Store sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
Portalul Hidroelectrica: accesibil la https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
Compania Hidroelectrica, având în prezent aproape 600.000 de clienți, a dezvoltat și lansat recent aplicația mobilă iHidro. Aceasta oferă clienților posibilitatea de a-și gestiona mai eficient serviciile, inclusiv plata rapidă a facturilor, vizualizarea istoricului facturilor, consultarea soldului și transmiterea lunară a indexului.
Pentru a beneficia de facilitățile oferite de iHidro, clienții pot descărca aplicația din Google Play Store sau App Store, în funcție de sistemul de operare al dispozitivului lor. Cu aceste îmbunătățiri tehnologice, Hidroelectrica își asigură că experiența clienților săi este una modernă și eficientă în gestionarea serviciilor de energie electrică.
Hidroelectrica are peste 600.000 de clienţi în România. Oamenii trebuie să țină cont de precizările făcute de companie și să transmită citirea indexului în următoarele zile.